וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי, איתי לוי והפרויקט של רביבו: 7 המלצות לסוף מרץ

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 8:31

פסטיבל תור הזהב באשדוד, פסטיבל סרטי מסע בעמק הירדן, מופע של גידי גוב - ועוד הרבה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

חנן בן ארי בהופעה בביתו/מערכת וואלה! תרבות

פסטיבל תור הזהב באשדוד

הפסטיבל האהוב יקיים 6 ימים של חגיגה רב תרבותית ויציע מגוון של הפקות מקור. בין המשתתפים: איתי לוי, חנן בן ארי, יהורם גאון, מרים טוקאן ומיכל בן צבי, שמעון בוסקילה, ז'קו חזן ורנין מסרי, התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד, אנסמבל BALAGAN (צרפת) ועוד.

מתי? 29 במרץ עד 13 באפריל

איפה? מוקדי התרבות באשדוד

גידי גוב

אחד הגדולים ביותר, שבאמת אין צורך להציגו, ישיר את מיטב השירים מכל השנים. באמת שאסור להחמיץ

מתי? 24 במרץ, 14:30

איפה? זאפה תל אביב

הפרויקט של רביבו בקבלת שבת חגיגית

הקיץ מגיע ואיתו מופע קבלת השבת של הפרויקט של רביבו. מופע שכולל מוזיקה טובה, נמל תל אביב, אוכל והרבה שמחה. פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות, שמציין עשור לפעילותו, ישיר את כל המחרוזות והשירים האהובים.

מתי? 24 במרץ

איפה? האנגר 11 תל אביב

שבוע דמוקרטיה ללא הפסקה

עיריית תל אביב-יפו תציין בשבוע הבא (29-26.3.23) את שבוע הדמוקרטיה בסדרת שיחות, הרצאות, סדנאות ומפגשים, עם מיטב אנשי ונשות התקשורת, המשפט, האקדמיה והרוח בחברה הישראלית; מה צפוי בין השאר? הנשיא לשעבר רובי ריבלין בשיחה עם העיתונאי נדב איל; ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשיחה עם העיתונאי יאיר שרקי; מפגש בהשתתפות השופטת בדימוס דליה דורנר והעיתונאי בר שם אור על דמוקרטיה; כלת פרס ישראל עדינה בר שלום בשיחה עם העיתונאית חן ארצי סרור; סולני "להקת שפתיים" במופע של פולקלור נוסטלגי ועוד ועוד.

מתי? 26-29 במרץ

איפה? רחבי תל אביב

הופעת ההשקה של אדם בן אמיתי

אחרי האלבום המשותף עם דניאל סלומון והאלבום עם "למהלא", המוזיקאי והמפיק אדם בן אמיתי משיק את אלבומו החדש - "חדר ליחיד" - אלבום סולו המלא בשירים אישיים. בן אמיתי יארח את ארקדי דוכין ואפרת גוש.

מתי? 23 במרץ

איפה? האזור, תל אביב

פסטיבל כנרת ה-3 לסרטי טבע ומסע

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב בבית גבריאל. הפסטיבל יוצא לדרך ביוזמתם של יגאל לרנר וגדי נמט ובשיתוף פעולה של מועצה אזורית עמק הירדן ובית גבריאל, איגוד ערים כנרת, תאגיד המחזור תמיר, מסעות, אמסלם תיירות. בימי הפסטיבל יוצגו סרטי טבע ומסע בעלי משמעות אמנותית, שיחגגו את הטבע ויעשירו את הבנתנו בתהליכים המתרחשים בו. הפסטיבל יגלה קולות חדשים מרחבי העולם, יכלול סדנאות אמן, הופעות וטיולים ייעודיים ועוד ועוד.

מתי? 23-26 במרץ

איפה? בית גבריאל, עמק הירדן

פסח מהסרטים בסינמטק תל אביב

סינמטק תל אביב יקיים במהלך חופשת הפסח מגוון אירועים מיוחדים לכל המשפחה. הקרנת סרטי ילדים חדשים שיוצגו בהקרנות יומיות בהם "סופר מריו", "חברים עד השמיים" ו"מוריס המדהים" לצד קלאסיקות קולנועיות בלתי נשכחות וסרטי ילדים מכל העולם. לראשונה יתקיימו הקרנות פעילות בהן מוזמן הקהל להצטרף ולשיר סדנאות מיוחדות לבניית מינאטורות של אולם קולנוע, צילום סרטי סטופ-מושן, סדנא על עולם הפנטזיה בקולנוע, עולם קסום של פיות מכשפים ודרקונים, יכתבו תסריט, יערכו וישתמשו באפקטים מיוחדים ולבסוף יצפו בתוצרים שלהם על המסך בגדול. בלובי הסינמטק יתקיימו פעילויות יצירה ללא תשלום.

מתי? 28 במרץ עד 13 באפריל

איפה? סינמטק בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully