וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת קורה: נינט, ברי סחרוף, שלום חנוך, נגה ארז ועברי לידר בסופ"ש אחד

בשיתוף מלונות דן

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 16:00

מהחדר במלון - ישירות להופעה: ב-18-20 במאי תקיים רשת מלונות דן את EILAT FEST בפעם השלישית, עם היוצרים המובילים בישראל. ההפתעות שמחכות לאורחים, האוכל המשודרג ומה לגבי כרטיסים? ריכזנו הכול בפנים

נגה ארז. Didier Messens, GettyImages
"הזדמנות מטורפת לראות מקרוב את נגה ארז"/GettyImages, Didier Messens

רשת מלונות דן ממשיכה עם המסורת ותקיים גם השנה פסטיבל מוזיקה יוצא דופן, עם הופעות חיות ואינטימיות של כמה מהזמרים המובילים בישראל - נינט, ברי סחרוף, שלום חנוך, נגה ארז ועברי לידר. ההופעות יתקיימו ב-18-20 במאי במסגרת EILAT FEST III, פסטיבל מוזיקה אינטימי, מלא בהפתעות ואוכל משובח במלונות דן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון.

"הרעיון לפסטיבל מוזיקה ענקי נולד לפני שנתיים וחצי", מספרת טלי קידר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל ברשת מלונות דן. "חשוב לנו מאוד לתת ערך מוסף ללקוחותינו עם אירועי תוכן מיוחדים - מסופי שבוע קולינריים עם שפים מובילים, פופ אפים, מוזיקה וריטריטים שונים. לפני כשנתיים וחצי החלטנו לקיים פסטיבל מוזיקה מיוחד בשלושת בתי המלון שלנו באילת, מתוך רצון לתת לנופשים שלנו חופשה שונה ומיוחדת במינה. שני הפסטיבלים הראשונים נחלו הצלחה גדולה; קיבלנו משובים מצוינים מהאורחים והחלטנו לקיים את הפסטיבל השלישי, שייערך השנה במאי. מדובר על סוף שבוע שמורכב משילובים מיוחדים שלא ניתן לחוות בשום מקום אחר".

עברי לידר בהופעה. יח"צ,
עברי לידר בהופעה/יח"צ

מהחדר במלון - ישירות לבמה

ארבע ההופעות שייערכו בימים חמישי ושישי יתקיימו כולן בדן אילת, במיקום מושלם ליד הבריכה ותחת כיפת השמיים, מתוך רצון של הרשת להעניק לנופשים חוויה מקיפה, יוצאת דופן ואינטימית - להגיע ישירות מחדר המלון להופעה, מבלי להיתקע בפקקים או לעמוד בתורים.

מלבד ההופעות של הזמרים המובילים, במהלך ימי הפסטיבל יהנו האורחים מעוד מגוון רחב של הפתעות, כמו מתנות טעימות בחדרים, ארוחות משודרגות, קבלות פנים מושקעות ועוד.

מלון דן אילת. סיון פרג',
לא רק הופעות, אלא גם הפתעות טעימות בחדרים, ארוחות משודרגות, קבלות פנים מושקעות ועוד/סיון פרג'

נינט, ברי סחרוף ושלום חנוך על במה אחת

נינט, אחת היוצרות המובילות בישראל, נמצאת בתנופה גדולה אחרי ששחררה מוקדם יותר השנה את הסינגל "מה יהיה איתך". היוצרת המוערכת שמופיעה ללא הפסקה בארץ ובעולם תגיע למופע חשמלי ועוצמתי בערב שיפתח את סוף השבוע המוזיקלי, כשתבצע את להיטיה הגדולים מהשנים האחרונות בהופעת רוקנרול בועטת.

מיד לאחר מכן יעלו על הבמה שני הרוקיסטים האהובים, ברי סחרוף ושלום חנוך, שיספקו במשך 90 דקות מופע אנרגטי ומחשמל, לפני שיעלו לבמה את נינט למופע משותף, ייחודי, על זמני ומהפנט.

נגה ארז ועברי לידר מגיעים להרים

בשישי תעלה על הבמה אחת היוצרות הכי מסקרנות בארץ ובעולם - לא פחות - נגה ארז, שפרצה לתודעה המוזיקלית לפני כשנתיים עם האלבום הנפלא Kids. הראפרית הנהדרת שמופיעה על במות בכל רחבי העולם - מאירופה ועד לארצות הברית, תגיע לאילת ערב אחד, כדי להרים את אורחי הרשת עם הלהיטים הגדולים שלה Views, End of the Road, Fire Kites ועוד.

את עברי לידר אין צורך להציג. 25 שנה של עשייה מוזיקלית מפוארת מיקמו אותו מזמן בצמרת האמנים הישראלית. הוא נחשב לאמן רב גוני שנוגע לאורך הקריירה שלו בסגנונות מוזיקליים שונים, החל מהמוסיקה הקלאסית עליה גדל, דרך פופ, רוק ואלקטרוני. לידר נע בקלילות וגמישות בין הסגנונות ומשלב אותם ביצירותיו המוסיקליות ובהופעותיו.

אז אם בא לכם לבוא ולחגוג, לשמוח ולהרים, אנחנו מבטיחים - זה הולך להיות המופע הכי טוב שראיתם כי פחות מזה - אנחנו לא יודעים לעשות.

פסטיבל EILAT FEST III השלישי ייערך ב-18-20 במאי במלונות דן באילת. לפרטים נוספים>>

בשיתוף מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully