וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רואה אף אחד ממטר!": רוני סופרסטאר שרה עם המוחים ברחובות

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 14:00

הזמרת רוני דואני הצטרפה למחאה בתל אביב נגד המהפכה המשפטית וכשחברי עמותת חוש"ן - ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה - פגשו אותה, היא החלה לשיר ביחד איתם בספונטניות את השיר "אדוני" שכולל את המילים "כי אתה לא רואה אף אחד ממטר, אתה מי שאתה וזה בסדר". צפו

רוני דואני/צילום: אינסטגרם של עמותת חושן

הזמרת רוני דואני הצטרפה למחאה בתל אביב נגד המהפכה המשפטית וכשחברי עמותת חוש"ן - ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה - פגשו אותה, היא החלה לשיר ביחד איתם בספונטניות את השיר "אדוני" שכולל את המילים "כי אתה לא רואה אף אחד ממטר, אתה מי שאתה וזה בסדר". צפו למעלה בקטע שבו רוני שרה לקול צהלות האנשים מסביב.

לפני כשנה חידשה רוני דואני את הלהיט הגדול שלה "אדוני" בשיתוף פעולה עם נונו. נונו סיפרה על תחילת הקשר ביניהן בריאיון ל-103fm: "התקשרתי אליה לגבי פרויקט שלי, ורוני החזירה לי טלפון לפרויקט שלה. זה היה הכי מרגש עבורי". דואני הוסיפה: "הרבה זמן חיפשתי לעשות חידוש לשיר 'אדוני'. פשוט מדהים עד כמה הוא רלוונטי מכל הבחינות".

לפני שבוע הצטרפה הזמרת אפרת גוש למצעד "סיפורה של שפחה" של תנועת בונות אלטרנטיבה ברחוב קפלן בתל אביב, במסגרת גל המחאות הנרחב נגד המהפכה המשפטית. בנוסף שרה את "אין לי ארץ אחרת" לתוך מגאפון כשעשרות חברותיה למצעד השפחות מצטרפות אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully