וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "סירייס מאניה": רותם סלע וגל מלכה זכו בפרס השחקנית הטובה ביותר, ערן נעים - השחקן הטוב

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 23:52

רותם סלע וגל מלכה זכו יחדיו בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי היוקרתי "סירייס מאניה" על תפקידיהן ב"גוף שלישי". במקביל אליהן זכה השחקן ערן נעים בפרס השחקן הטוב ביותר

פרומו לסדרה "גוף שלישי"/קשת 12

גאווה ישראלית: רותם סלע וגל מלכה זכו יחדיו בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי היוקרתי "סירייס מאניה" על תפקידיהן ב"גוף שלישי" של קשת 12. הפסטיבל נסגר הלילה בעיר ליל שבצרפת לאחר שהוצגו בו עשרות סדרות ממדינות שונות ברחבי העולם. פרקי הסיום של "גוף שלישי" ישודרו בראשון ובשני.

במקביל אליהן זכה השחקן ערן נעים בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרה בינלאומית על תפקידו בסדרה "לא רחוק מכאן" של ירון שני, המבוססת על הסרט עם אותו שם. ערן נעים השתתף בעבר במספר סדרות וסרטים, ביניהם הסרט "עג'מי" שהיה מועמד לאוסקר.

רותם סלע וגל מלכה בפסטיבל סירייס מאניה בו זכו פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר על השתתפותן בסדרה "גוף שלישי" של קשת. יח"צ,
סלע ומלכה/יח"צ

נעים מעולם לא למד משחק. הוא שוטר שהפך לשחקן בזכות הבמאי ירון שני. בריאיון מלפני כמה שנים ל"הארץ" סיפר: "אני יושב בבית, הייתי בהשעיה מהמשטרה ופתאום מקבל טלפון. בצד השני יש קול שאני לא מכיר. הבחור מציג את עצמו בתור ירון שני, במאי, ואומר שאולי אני ארצה להשתתף בסרט שלו. חוץ מזה שאני מאוד אוהב סרטים, מה לי ולבמאי של סרט? מאיפה באת עלי? הוא מסביר לי שהוא רוצה להיפגש ולדבר כי הוא מחפש שוטרים לשעבר. הייתי בטוח שהוא מסתלבט עלי. באתי לנתק את הטלפון ואז הוא אמר לי שהוא קיבל את הטלפון שלי מחבר שהיה איתי בקורס קצינים. משם דברים התקדמו ונפגשנו לקפה. התחלתי לבוא לסדנאות של אימפרוביזציה אחת לשבוע. גם ככה לא היה לי מה לעשות בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully