וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט משנה כיוון? "ראיתי סרט של ג'ונה היל ואני מחבב שוב יהודים"

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 16:26

הראפר, שהתבטא בעבר באופן אנטישמי ואף שיבח את היטלר, שב לאינסטגרם ובפוסט הראשון כתב כי הסרט "רחוב ג'אמפ 21" גרם לו לחבב מחדש את העם היהודי. "אף אחד לא צריך להוציא את כעסו על אדם אחד או שניים ולהפוך את זה לשנאה כלפי מיליוני אנשים חפים מפשע"

קניה ממשיך לרדוף את קים ופיט/NOW אלונה קדם, רוני שרמייסטר, גל הללי

הראפר קניה ווסט, אשר התבטא באופן אנטישמי בעת האחרונה, הפתיע הבוקר (שבת) כשפרסם פוסט באינסטגרם שבו כתב כי הוא "מחבב שוב יהודים". בפוסט שפרסם ל-18 מיליון עוקביו, ראשון מאז שחשבונו הושעה זמנית והוחזר, הוא פרסם תמונה של פוסטר הסרט "רחוב ג'אמפ 21" בכיכובו של ג'ונה היל וכתב: "הצפייה בג'ונה היל ב'רחוב ג'אמפ 21' גרמה לי לחבב שוב יהודים".

"אף אחד לא צריך להוציא את כעסו על אדם אחד או שניים ולהפוך את זה לשנאה כלפי מיליוני אנשים חפים מפשע", הוסיף והתייחס לעצמו. "אף נוצרי לא צריך להיות מתויג כאנטישמי משום שישו הוא יהודי. תודה ג'ונה היל. אני אוהב אותך". הפוסט של קניה צבר רבבות תגובות תוך שעות ספורות, כשחלקן לועגות לו וחלקן מחזקות אותו.

לפני שלושה חודשים הילל קניה את מנהיג גרמניה הנאצית אדלוף היטלר כשאמר שלכל אדם "יש משהו בעל ערך שהוא עשה, במיוחד היטלר". נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס לאמירותיו האנטישמיות של הראפר האמריקני כשכתב: "אני רק רוצה להבהיר כמה דברים: השואה קרתה. היטלר היה דמות שטנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully