וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רבבות ברחובות, גלנט מטיל פצצה - אבל ערוץ 13 משדר אהבלים על אי"

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 23:09

זעם ברשתות החברתיות על ערוצים 12 ו-13 שהמשיכו לשדר את תכניות הריאליטי "נינג'ה ישראל" (קשת 12) ו"הישרדות" (רשת 13) בזמן האירועים הדרמטיים הערב: "מה הפלא שהרייטינג של ערוץ 14 בעלייה כשהם היחידים שמבינים את גודל האירוע וממשיכים לייב, כשכל השאר עם ריאליטי?"

בווידאו: גלנט קרא לעצירת החקיקה: "ישנה סכנה מידית לביטחון המדינה"/צילום: דוברות משרד הביטחון

זעם ברשתות החברתיות על ערוצים 12 ו-13 שהמשיכו לשדר את תכניות הריאליטי "נינג'ה ישראל" (קשת 12) ו"הישרדות" (רשת 13) בזמן האירועים הדרמטיים במדינה - הפגנות ענק, הודעה יוצאת דופן של שר הביטחון גלנט וחסימת איילון על ידי המפגינים. גולשים רבים תהו מדוע שבוע אחרי שבוע ערוצים 12 ו-13 לא נערכים כיאות לשידורים חיים כפי שעושים ערוצים 11 ו-14, ומביאים את הקולות והתמונות מההפגנות ברחבי המדינה ומהתגובות לקריאתו של השר גלנט לעצור את החקיקה.

הגולש אביב צייץ לדוגמא: "מה הפלא שהרייטינג של ערוץ 14 בעלייה כשהם היחידים שמבינים את גודל האירוע וממשיכים לשדר לייב, כשכל השאר עם ריאליטי? הריאליטי הכי מדובר הוא מה שקורה כרגע במדינה, לא יעזור". איתי זילבר מגלי צה"ל צייץ: "מאות אנשים חוסמים את איילון, המשטרה תיכף תתחיל לפנות אותם, במקביל גלנט מטיל פצצה פוליטית ובערוצי הטלוויזיה: כאן 11 - משדר חדשות מיוחד, קשת 12 - נינג'ה ישראל, רשת 13 - הישרדות, עכשיו 14 - האולפן הפתוח".

הגולש יריב צייץ: "אנשים חוטפים מכת"זיות ואתם בערוץ 12 - משדרים נינג'ה". הגולש יהונתן שפירא כתב: "בטלוויזיה אשכרה משדרים את 'הישרדות - מנילה' במקום את 'הישרדות - מדינת ישראל'". איש וואלה! תרבות עמית סלונים הוסיף ועקץ את רשת 13: "שורפים את איילון, מרביצים למפגינים, בערוץ 13 'שנלחם למען הדמוקרטיה' משדרים אהבלים על אי".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully