וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה הפוליטית: ערוצים 12 ו-13 עברו לדרמה וריאליטי, כאן 11 המשיכה במשדר המיוחד

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 22:12

עם סיום המהדורה, עברו בקשת 12 לדרמה "גוף שלישי" וברשת 13 ל"הישרדות" במקום להמשיך בשידור מרעידת האדמה הפוליטית. בתאגיד החליטו לבטל את שידור פרק הבכורה של "מלאך משחית" בכאן 11 ובמקומו להמשיך במשדר המיוחד על הדרמה

בווידאו: גלנט קרא לעצירת החקיקה: "ישנה סכנה מידית לביטחון המדינה"/צילום: דוברות משרד הביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר הערב (ראשון) את שר הביטחון יואב גלנט מתפקידו, אלא שרעידת האדמה הפוליטית שודרה בשיהוי של דקות ארוכות במהדורה של ערוץ 12. בזמן שמהדורת כאן 11 פרצה מיידית לשידור וחדשות 13 פרצו באיחור של דקה-שתיים, הרי שמהדורת חדשות 12 הייתה בעיצומה של כתבת מגזין ארוכה בת 16 דקות של עמרי מניב על טייסי חיל האוויר שמתנגדים למהפכה המשפטית - בזמן ההודעה על פיטוריו של גלנט. לאור זאת, הם הצטרפו באיחור ניכר לדרמה. "שמישהו יעיר את ערוץ 12. אזעקת אמת", כתב אחד הגולשים בטוויטר. גולש נוסף הוסיף: "איזה מוזר חדשות 12. ביבי מפטר את גלנט והם עדיין בתוך כתבה".

יותר מכך: עם סיום המהדורה, עברו בקשת 12 לדרמה "גוף שלישי" וברשת 13 ל"הישרדות" במקום להמשיך בשידור. בתאגיד החליטו לבטל את שידור פרק הבכורה של "מלאך משחית" בכאן 11 ובמקומו להמשיך במשדר המיוחד על רקע הדרמה הפוליטית וההפגנות שהולכות ומתגברות ברחבי המדינה.

עורך וואלה! ברנז'ה צייץ: "קשת גמגמו בחדשות בתגובה להדחת גלנט, עלו בעיכוב של דקות ארוכות, ועכשיו עוברים לשדר את הדרמה 'גוף ראשון'. אבי ניר וחיליק שריר עוד לא הבינו מה הולך פה. מעניין מתי יתעוררו. על רשת 13 (הישרדות) אני בכלל לא מדבר. אין ציפיות. בושה. אולי החקיקה העתידית נגדם תהיה צדק פואטי".

יונית לוי. קשת 12, צילום מסך
איחור רב. יונית/צילום מסך, קשת 12

כאמור נתניהו פיטר הערב את גלנט מתפקידו. המהלך נעשה לאחר שגלנט קרא אמש פומבית לעצור את החקיקה במסגרת המהפכה המשפטית. נתניהו לא הגיב בקולו עד כה להצהרתו של גלנט.

בהצהרה פומבית ראשונה הביע אמש גלנט את התנגדותו להמשך החקיקה, ואמר כי "צריך שינוי במערכת המשפט - מארג היחסים בין הרשויות דורש תיקון, ועם זאת, שינויים משמעותיים ולאומיים עושים בהדברות ובשיח".

הוא קרא להידברות בין המחנות והזהיר מגל הסרבנות לשירות במילואים. "אמרתי זאת בשיחות סגורות בשבועות האחרונים, בעת הזו חייבים לעצור את התהליך כדי לשבת ולדבר. עכשיו אני אומר זאת בקולי, למען ביטחון ישראל - צריך לעצור בעת הזו את תהליך החקיקה, לאפשר לעם ישראל לחגוג את חג הפסח, יום העצמאות ולהתאבל יחד ביום הזיכרון. לעצור מיד את ההפגנות ולעצור כל גינונים של סרבנות. למען ביטחוננו זו חובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully