וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן שובר שתיקה אחרי הפגנות הענק: "עצוב לי, מה שקורה כאן חייב להיפסק"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 0:11

הזמר אייל גולן, המזוהה עם מחנה הימין ועם נתניהו, מתייחס לראשונה למחאת הענק נגד המהפכה המשפטית ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט: "לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג - פשוט עצוב לי והלילה נגמר לי האוויר"

אייל גולן - הצהרה לתקשורת לאחר העימות עם ט' ו-נ'/יח"צ

הזמר אייל גולן, המזוהה עם מחנה הימין ועם נתניהו, מתייחס לראשונה למחאת הענק נגד המהפכה המשפטית ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט - ומתבטא לראשונה בנושא.

"עצוב לי. כל כך עצוב לי", כתב באינסטגרם. "כבר תקופה ארוכה שאני פותח את מהדורות החדשות, קורא עיתונים, מתעדכן בחדשות ופשוט עצוב לי. אני בכלל לא מתעסק בימין, בשמאל, בדת, במגזר ומגדר. לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג…פשוט עצוב לי. והלילה כבר נגמר לי האוויר.

"המדינה שלי, המדינה הכי יפה בעולם, מדינה של אהבת חינם, של אחים בדם, הקול שלנו הוא האחדות שלנו וברגע שאיבדנו את האחדות שלנו איבדנו את הכל. מה שקורה כאן חייב להיפסק. אנחנו לפני ימי הזיכרון והעצמאות. אני בטוח שנדע כעם להפסיק את הפילוג שמשתולל בקרבנו ולחזור לנתיב של אחדות ושלום. רק ביחד ייעלם הפחד".

אייל גולן - הצהרה לתקשורת לאחר העימות עם ט' ו-נ'. יח"צ,
אייל גולן/יח"צ

כאמור נתניהו פיטר הערב את גלנט מתפקידו. המהלך נעשה לאחר שגלנט קרא אמש פומבית לעצור את החקיקה במסגרת המהפכה המשפטית. נתניהו לא הגיב בקולו עד כה להצהרתו של גלנט.

בהצהרה פומבית ראשונה הביע אמש גלנט את התנגדותו להמשך החקיקה, ואמר כי "צריך שינוי במערכת המשפט - מארג היחסים בין הרשויות דורש תיקון, ועם זאת, שינויים משמעותיים ולאומיים עושים בהדברות ובשיח".

הוא קרא להידברות בין המחנות והזהיר מגל הסרבנות לשירות במילואים. "אמרתי זאת בשיחות סגורות בשבועות האחרונים, בעת הזו חייבים לעצור את התהליך כדי לשבת ולדבר. עכשיו אני אומר זאת בקולי, למען ביטחון ישראל - צריך לעצור בעת הזו את תהליך החקיקה, לאפשר לעם ישראל לחגוג את חג הפסח, יום העצמאות ולהתאבל יחד ביום הזיכרון. לעצור מיד את ההפגנות ולעצור כל גינונים של סרבנות. למען ביטחוננו זו חובתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully