וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריתקו אותנו לרצפה וחנקו": כתב חדשות 13 יוסי אלי הותקף על ידי שוטרים בהפגנה

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 10:02

יוסי אלי והצלם שי פוני ספגו תוקפנות משטרתית כשסיקרו הפגנה נגד המהפכה המשפטית סמוך לבית ראש הממשלה בירושלים. "השוטרים היו חמומי מוח, חנקו את הצלם ושברו לו את המצלמה, והפילו אותי. אלימות קשה. עד עכשיו כואבות לי הצלעות שאתה לא מבין. היה שם אובדן שליטה"

יוסי אלי, כתב חדשות 13 והצלם שי פוני מותקפים על ידי שוטרים בהפגנה נגד ההפיכה המשטרית בירושלים/לירן תמרי, מיינט וידיעות ירושלים

אנשי חדשות 13, כתב המשטרה והתחקירים יוסי אלי והצלם שי פוני, הותקפו אמש (ראשון) על ידי שוטרים בעת שסיקרו את ההפגנה נגד המהפכה המשפטית ברחוב עזה בירושלים, סמוך לביתו של ראש הממשלה נתניהו. צפו בתיעוד מהתקרית (מעל).

"אני רוצה להאמין שזאת הייתה חוסר הבנה, אבל בגדול השוטרים היו קצת חמומי מוח", אומר יוסי אלי לוואלה! תרבות, "הצלם שלנו, שי פוני התקרב לאזור שבו המפגינים עמדו, וראה שהמכת"זית מתחילה לעבוד. פתאום הגיע שוטר, התחיל לדחוף אותו. שי כמעט נפל וכנראה שהחצובה בטעות התנגשה בשוטר, ואז הוא ממש התחרפן, ואמר: 'אתה, אתה, אני אעצור אותך, אתה תוקף שוטרים, אני אתן לך אגרוף', והתחיל ממש לדחוף אותו. הוא כמעט ריתק אותו על הרצפה וחנק אותו'. אני הגעתי להפריד, ואמרתי 'תעזוב אותו, מה אתה עושה?'. ואז הצטרפו שני חברים שלו, והתחילו לתקוף את שנינו. אחד מהם הפיל אותי על הרצפה. רק בהתערבות של הקצינים הבכירים, שהבינו שיש פה דבר בעייתי, עזבו את שי ואותי".

"תוך כדי המאבק הזה שברו לשי את המצלמה, ושברו לו את החצובה. הגיע לשם גם ניר חסון, כתב עיתון הארץ. הוא ניסה לעזור לי, שלא אפול, ובגלל שניסה לעזור לי בכוח העיפו אותו, וככה נגמר האירוע בגדול. בסרטון אתה יכול לראות את האלימות הקשה. עד עכשיו כואבות לי הצלעות שאתה לא מבין. מה שהיה שם זה לא נורמלי. היה שם אובדן שליטה".

טרם התקבלה תגובת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully