וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסנו לחדר חזרות וזה היה כמו קסם. כאילו לא עברו 30 שנה"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 10:13

לקראת המופע של "נוער שוליים", נזכרו חברי הלהקה דודי לוי וארן אמיר בתחילת הדרך, סיפרו על החששות וחשפו האם יש סיכוי ליצירה חדשה. האזינו לריאיון שלהם לאיריס קול ב-103fm

נוער שוליים מבצעת את "ציירי לך שפם", בארבי תל אביב, ספטמבר 2022/מילים: מיקיאגי, לחן: ארן אמיר, דודי לוי, יעקב פיטרו, מיקיאגי ורועי שקד; הפקה: למפה; בימוי ועריכה: דניאל אהרוני; צילום: עידן קורדובי, עומר מזרחי, ארגמן ונטורה, יובל כהן, דניאל אהרוני; צבע: עומר מזרחי

דודי לוי וארן אמיר, חברי להקת "נוער שוליים" שוחחו עם איריס קול ב־103fm לקראת המופע החדש שלהם: "אנחנו באנו לדבר הזה בחשש, אבל ביום הראשון שזה נכנס לחדר חזרות, זה היה כמו קסם, כאילו לא עברו שלושים שנה, הטעם של הלהקה נשאר", אמר ארן.

לוי שיתף את הסיפור מאחורי הלהיט 'לך איתה': "היינו ילדים, למעשה בני 17, והיה לנו מנהל והוא בא עם השיר הזה. אני לא הבנתי מה אני שומע בכלל, מה רוצים ממני, ובאמת כשהתחלנו לנגן אותו קרה משהו שהיום אנחנו יודעים לפענח אותו - שהסאונד של הלהקה פשוט עשה את השיר אחר, פתאום הלהקה ניגנה את זה וזה נהיה שלנו".

בהמשך, אמיר סיפר על פועלו בכל השנים: "אני הרבה מאוד שנים ערכתי וידאו למחייתי ותוכניות טלויזיה שכולם מכירים, כשמוזיקה הייתה די בצד. לפני שלוש שנים החלטתי שלא, ולפני שנתיים הוצאתי את אלבום הבכורה שלי, ועכשיו כש'נוער שוליים' קורה הכל מצטבר יחד וזה כאילו הזמנה בשבילי".

"האם נוער שוליים יכולים להוציא מוזיקה חדשה?" שאלה איריס, ולוי ענה: "זה דיון שאנחנו נוגעים בו מדי פעם, אני חושב שהיא יכולה, אני לא יודע אם זה יקרה או לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully