וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הצגות ילדים, אנה זק ו"מפצח האגוזים": מה עושים עם המשפחה בפסח?

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 14:49

פסטיבל הצגות ילדים בחיפה? מופע של אנה זק בפארק השעשועים "מג'יק קס" שבמעלה אדומים? הבלט הישראלי? פסטיבל רוק בגלבוע? קבלו את כל ההמלצות מה אפשר לעשות בחול המועד פסח עם המשפחה

פסטיבל הצגות ילדים בחיפה

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-33 להצגות ילדים יוצא לדרך - וגם השנה הוא ייערך בחול המועד פסח בתיאטרון חיפה, בין 9-11 באפריל. בפסטיבל יוצגו עשרות מופעים והצגות לקהל הרחב, ביניהם שבע הפקות מקור שהופקו במיוחד בשביל הפסטיבל, מופעי תיאטרון רחוב מהארץ ומהעולם ועשרות הצגות נוספות ממיטב תיאטרוני הילדים בישראל. השנה שם הפסטיבל דגש על ערך החברות בהצגת המקור הפותחת "חבר שלי, פו הדב", מחזה שכתב אורן יעקובי וביים אורי אומנותי, הפקה של תיאטרון חיפה בשיתוף תיאטרון הקיבוץ.

גנב השירים. ז'ראר אלון,
גנב השירים/ז'ראר אלון

נושמים תרבות

מפעל הפיס ורשות הטבע והגנים מובילים גם השנה את מיזם "נושמים תרבות" בחול המועד פסח. זו השנה הרביעית שבה מתקיים שיתוף פעולה בין הגופים במסגרת המיזם. קהל המבקרים בגנים הלאומיים יוכל ליהנות ללא תוספת תשלום ממגוון מופעי תרבות ובהם: אמני קרקס, שחקני תיאטרון, נגנים, להטוטנים ואפילו זמרות וזמרי אופרה.

ההופעות יתקיימו במשך שלושה ימי חול המועד פסח - מ-9 עד 11 באפריל - בשעות הבוקר והצהריים, בגנים לאומיים נבחרים ברחבי הארץ. לאורך מסלולי הטיולים יוכלו המטיילים לפגוש מגוון של מופעים. בין הגנים הלאומיים בהם תתקיימנה פעילויות: ציפורי, יחיעם, תל מגידו, מגדל צדק, בית גוברין, ממשית.

פרויקט פסח של בנק הפועלים

מעל 170 אתרי מורשת, מוזיאונים, סיורים מודרכים ברחבי הארץ ועסקי תיירות קטנים מהדרום ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים. לפרויקט השנה התווספו אטרקציות ומוזיאונים כגון אתר החרמון (כניסה+עליה לרכבל), לונדע - מוזיאון הילדים, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, מוזיאון רמת גן, מוזיאון וילפריד לאמנות המזרח, מוזיאון בית ראובן, בית יגאל אלון ומרכז מורשת יהדות תימן.

האתרים החדשים יצטרפו למגוון חוויות במוזיאונים והאתרים שלוקחים חלק בפרויקט בשנים האחרונות: מוזיאון העיצוב חולון, "אנו" - מוזיאון העם היהודי, פארק תמנע, טיילת החומות בירושלים העתיקה, הפלנתניה מרכז מדע וחלל, המשכן לאמנות עין חרוד, צריף בן גוריון בשדה בוקר, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, מוזיאון ינקו דאדא עין הוד, מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין, ועוד.

האתרים ייפתחו חינם בכל ימי חול המועד בין 7 ל-11 באפריל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מבנה מוזיאון רמת גן. הדמיה - גיא רונן,
מוזיאון רמת גן/הדמיה - גיא רונן

קרקס אלמונדו

הקרקס הדרום אמריקאי מגיע לישראל בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים מ- 12 המדינות של היבשת הדרום אמריקאית. מיועד לכל הגילאים. ללא חיות.

לפרטים על התאריכים

פסטיבל הצגות חגיגי לילדים במדיטק

מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק יעלו במהלך חופשת פסח, בין 8-12 באפריל. במסגרת הפסטיבל יעלו מדי יום מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק. הפסטיבל ייפתח עם ההפקה החדשה "בת הים הקטנה", וימשיך להצגת בכורה להפקה "הסוד של סבא אפרים - מסדרת ילדי בית העץ". בנוסף תוצג ההצגה החדשה "סיפורו של פרדיננד", לצד הצגות הדגל זוכות הפרסים שהפכו עם השנים לקלאסיקות אהובות.

רוק גלבוע

פסטיבל המוזיקה יכלול שני ערבי הופעות של אמנים והרכבי רוק מובילים. ב-8 באפריל יתקיימו שלוש הופעות של להקות הרוק האהובות איפה הילד, מוניקה סקס וג'ירפות, ומופע פותח של להקת הזאבות. בערב השני, 10.4, יעלו אגדות הרוק דני סנדרסון ולהקת תיסלם לשתי הופעות, ובשיא הערב ישתפו פעולה יחד על הבמה. הפסטיבל ייערך באמפי גלבוע - גן לאומי מעיין עין חרוד והוא מופק על ידי toMix.

פסטיבל ימי זמר בחולון

פסטיבל "ימי זמר בתיאטרון חולון" יתקיים זו השנה ה-17. החגיגה בסימן "ארץ ישראל יפה" על פי שירו של שייקה פייקוב. בין השאר יופיעו שלומי שבן, נינט, מיקי קם, טוביה צפיר, דביר בנדק, איציק כהן, שלומית אהרון, אסתר רדא, גילה אלמגור, אילנית, ואלרי חמאתי ועוד ועוד.

9-12 באפריל, תיאטרון חולון

חיות ודרקונים

פארק דרקוני ענק מהאגדות שזזים ורועמים במרחק נגיעה, גן חיות יפהפה, מתחם קולנוע מציאות מדומה, מיני לונה פארק לילדים ועוד - והכול ב"חי בפארק" של קרית מוצקין. החל מ-28 במרץ ועד 15 באפריל.

פסח ב-Magic Kass

המבקרים בפארק השעשועים Magic Kass שבמישור אדומים ייהנו במהלך חול המועד פסח משלושה מופעים גדולים שירוצו לאורך כל היום, ובהם המופע של אנה זק, מופע אשליות וכן להקת רקדניות שתופיע אחת לשעה ברחבי הפארק, בין המתקנים והמבקרים - כל זה בנוסף לשימוש חופשי בכל מתקני הפארק.

ימי הפעילות: 7 באפריל, 9 באפריל, 10 באפריל. ב-11 באפריל לא יהיה מופע של זק.

פסטיבל מקומות שמורים

הפסטיבל היחיד מסוגו בעולם להצגות ומופעים המונגשים לילדים על הרצף האוטיסטי, והשנה הוא גם יפנה לקהל בוגר על הרצף. הפסטיבל יתקיים בין 9-11 באפריל במרכז תרבות מנדל ביפו. הוא נתמך על ידי מועצת הפיס לתרבות ולאמנות והקרן המשפחתית על שם תד אריסון.

השנה, כאמור, יציג הפסטיבל תכנית ערב המיועדת לבוגרים על הרצף האוטיסטי, כלומר בגילאי 15 ומעלה - כולל מופע המחול "משכמו והצידה" העוסק בהתקדמות למרות המהמורות והקשיים בחיים; המופע "אקו אקו וואן וואן" - הרצאת פיתוח עצמי אינטראקטיבית; ופאנל העוסק בחשיבותה של תרבות רגישה, בהשתתפות יוצרות ומומחות מרחבי העולם.

‏Lil Tjay בישראל

הראפר האמריקאי האהוב ‏Lil Tjay מופיע בישראל ולאור מכירת כל הכרטיסים להופעתו הראשונה - הוא מוסיף מופע נוסף באותו יום - 1 באפריל. את Lil Tjay יחממו הראפר הצעיר "צוקוש" ודיג'יי Infinity. המופע יתקיים במועדון b-side בתל אביב.

לפרטים

מוזיאון האשליות

המוזיאון מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון:
אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש טוויסט מסוים ועוד ועוד. תיאום מועד הגעה - חובה.

לפרטים נוספים

חוות הרצל - בית תרבות עונתי

בית הרצל ביער חולדה של קק"ל מחדש את פניו ויחנך החודש תחת השם: "חוות הרצל-בית תרבות עונתי". הוא ממוקם בלב מועצה אזורית גזר ופתיחתו תהווה מרכז תוכן ופעילות. במקום יתקיימו מגוון פרויקטים ותכני תרבות קבועים ומתחלפים, שיציעו נקודת מבט חדשה על עתידו של היער, החקלאות וההתיישבות. המקום יאפשר חקר ותהליכי יצירה בשטח ויפעל כבית ליוצרים מתחלפים שייצרו בו תכנים לקהל הרחב ויציגו במקום את עבודתיהם בתום תקופת האירוח. בין השאר תוצג תערוכה על תפקיד היערות בתרבות, יתקיים סיור לילי ויוצג מיצב אודיו ויזואלי.

שעות הפתיחה יפורסמו לקהל באתר המועצה, אתר קק"ל ובפייסבוק של "חוות הרצל"

בית הרצל. דור קדמי,
בית הרצל/דור קדמי

"פופ אפ" קמפינג

מצפה גבולות יהפוך בפסח הקרוב למתחם קמפינג צבעוני ומלא במוזיקה. מה צפוי? מתחם ילדים, סדנאות ופעילויות, מתחם בישול, מדורות, בר להורים, ובעיקר - הופעות של פורטיס, עלמה זהר, אהוד בנאי, יהלי סובול, מאור כהן, מארש דונדורמה, יובל מנדלסון, קרולינה ועוד. מתי? 7-15 באפריל.

פלאנט

רשת בתי הקולנוע פלאנט תשיק ב-4 באפריל את "פלאנט גיים" - משחק אינטראקטיבי לרוכשי כרטיסים, בו כל כרטיס זוכה בפרס. המשחק יימשך עד 13 באפריל, ומיועד לרוכשי הכרטיסים לכל הסרטים המוקרנים במתחמי פלאנט בארץ במהלך תקופת המבצע. בין הפרסים שניתן לזכות בהם: כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית, כרטיס לאולם4DX, כרטיסVIP מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד.

בנוסף למשחק האינטראקטיבי יתקיים "פסטיבל מריו" בין התאריכים 8-10.4 בפלאנט ירושלים וראשון לציון, בין השעות 12:00-18:00 והכניסה תהיה חופשית. בפסטיבל יתקיימו שלל פעילויות וסדנאות יצירה לכל המשפחה.

פסטיבל סוליקו 2

תיאטרון השעה הישראלי מפיק את הפסטיבל להצגות יחיד לילדים ונוער, הראשון מסוגו בארץ ובניהולה האמנותי של דנה דבורין. הפסטיבל תומך ומעודד יצירות מקור ישראליות לילדים ונוער שיחשפו לראשונה בתחרות ההצגות "סוליקו". חמש הצגות הפסטיבל הנבחרות מיועדות לכל המשפחה בגילאי 6-18.

8-10 באפריל בהבימה

"הספר מסוויליה" ו"אליסה בארץ הפלאות"

האופרה הישראלית תעלה בפסח את "הספר מסוויליה" מאת רוסיני, ואת "אליסה בארץ הפלאות" מאת דוד זבה בגרסאות אופראיות בעברית לילדים ולכל המשפחה. 8 ו-10 באפריל.

פסטיבל PLAY

בית הנסן חוגג את חג החירות עם פסטיבל לילדים ולילדות בסימן "משחק חופשי" דרך מופעים, סדנאות, משחקים ופעילויות שנבנו ועוצבו במיוחד עבור האירוע. עם חומרים, יצירתיות ודמיון וללא חוקיות מובנית מראש, הפעילויות בפסטיבל PLAY משחקות על התפר שבין חומרים חדשים ועתיקים ובין טכנולוגיות מתקדמות לבסיסיות המאפשרות מרחב פתוח לילדים לקבוע את חוקי המשחק ולהפעיל את דמיונם במרחב ביצירה, תנועה, דמיון ומשחק.

שעות פעילות:

שישי 7.4.23 15:00-10:00 | שבת 8.4.23 17:00-11:00
ראשון 9.4.23 17:00-11:00 | שני 10.4.23 17:00-11:00

לפרטים נוספים

מפצח האגוזים / שלגיה

יצירת המופת שסחפה את העולם בעיבוד מחודש ועשיר של הבלט הישראלי עם עשרות משתתפים, תלבושות מרהיבות ומוזיקה נהדרת (7 באפריל- אודיטוריום חיפה, 10 באפריל - סמולרש תל אביב). וגם "שלגיה ושבעת הגמדים", הפקה נוספת של רקדני הבלט הישראלי (15 באפריל - היכל התרבות דרום השרון).

Sheetrit & Wolf Gallery

ברחוב שבזי בנווה צדק נפתחת בימים אלו גלריית Sheetrit & Wolf, שתציג אמנות בינלאומית בת זמננו. את פתיחת הגלריה תחנוך תערוכה של האמן הבינלאומי יוסף בובקר, עם סדרה של 42 עבודות שצוירו בעט כדורי פשוט. אוצרות : Two Curators - תמר למדן וכרמית שיין. התערוכה תיפתח ב-2 באפריל ותיסגר ב-30 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח
  • אנה זק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully