וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר: "עשינו היסטוריה, אני גאה להיות חלק מהמחאה האדירה הזאת"

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 10:25

הזמר והמוזיקאי רן דנקר פרסם הבוקר סטורי באינסטגרם שבו הוא משבח את המפגינים נגד המהפכה המשפטית וקורא לתת צ'אנס להידברות: "שלא תהיה טעות: אנחנו עירניים מתמיד ושלא ינסו לחרטט אותנו כי נקום כמו שהתיישבנו כדי לדבר"

רן דנקר מספר על תקרית הומופובית שחווה בריאיון לרוני קובן/כאן 11

הזמר והמוזיקאי רן דנקר פרסם הבוקר (שלישי) סטורי באינסטגרם שבו הוא משבח את המפגינים נגד המהפכה המשפטית שיצאו לרחובות בחודשים האחרונים וקורא להם לתת הזדמנות להידברות עם הממשלה.

"כמו הרבה ישראלים גם אני מבולבל הבוקר", כתב. "אני רוצה לשמוח ומפחד. אני רוצה להאמין שיש אור בקצה המנהרה אבל רואה רק חריץ קטן של תקווה. למדנו על בשרנו שהממשלה הזאת מתנהגת בצורה לא אחראית, לא מוסרית, לא מכבדת, לא שוויונית בעליל ולא מבקשת שלום אמיתי בינינו. אפילו אתמול נתניהו המשיך עם 'הם ואנחנו' הקורבני, המבוהל והמפלג שלו. אבל זה רגע להגיד שאפו על מחאה אדירה, צודקת, מלאה באהבה ואנשים טובים שרוצים לשמור על הדמוקרטיה והחופש והשוויון במדינה. אני גאה בכל אחת ואחד מכם וגאה להיות חלק מהמאבק הזה".

רן דנקר במצעד השנתי של רדיו 99 וואלה. ראובן קסטרו
עשינו היסטוריה. רן דנקר/ראובן קסטרו

"עשינו היסטוריה והראינו כמה כוח יש לנו יחד", הוסיף דנקר. "עכשיו בואו נתאחד עוד יותר וניתן צ'אנס להידברות כדי להגיע להבנות ולהפסיק את הקרע בעם. שלא תהיה טעות: אנחנו עירניים מתמיד ושלא ינסו לחרטט אותנו כי נקום כמו שהתיישבנו כדי לדבר. מאחל ימים של אהבה, פתרונות וחירות לכל בית ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully