וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ממשיך במסורת מוציא אלבום חדש לכבוד חג פסח. האזינו לו

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 10:55

כמדי שנה, רגע לפני חג הפסח מוציא אייל גולן אלבום חדש - "2023" שמו. האלבום החדש הוא אלבומו ה-27, והוא מכיל 19 שירים במגוון רחב של סגנונות מוזיקליים. בקיץ הקרוב יחזור גולן לשני מופעים באצטדיון בלומפילד - ב-1 ביוני וב-3 ביוני

כמדי שנה, רגע לפני חג הפסח, מוציא אייל גולן אלבום חדש - "2023" שמו. האלבום החדש הוא אלבומו ה-27, והוא מכיל 19 שירים במגוון רחב של סגנונות מוזיקליים. בקיץ הקרוב יחזור גולן לשני מופעים באצטדיון בלומפילד - ב-1 ביוני וב-3 ביוני.


האזינו כאן לאלבומו המלא של אייל גולן

אייל גולן אלבום חדש 2023 איל. יח"צ,
אייל גולן/יח"צ

גולן, המזוהה עם מחנה הימין ועם נתניהו, התייחס שלשום לראשונה למחאת הענק נגד המהפכה המשפטית ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט - והתבטא לראשונה בנושא. "עצוב לי. כל כך עצוב לי", כתב באינסטגרם. "כבר תקופה ארוכה שאני פותח את מהדורות החדשות, קורא עיתונים, מתעדכן בחדשות ופשוט עצוב לי. אני בכלל לא מתעסק בימין, בשמאל, בדת, במגזר ומגדר. לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג…פשוט עצוב לי. והלילה כבר נגמר לי האוויר.

"המדינה שלי, המדינה הכי יפה בעולם, מדינה של אהבת חינם, של אחים בדם, הקול שלנו הוא האחדות שלנו וברגע שאיבדנו את האחדות שלנו איבדנו את הכל. מה שקורה כאן חייב להיפסק. אנחנו לפני ימי הזיכרון והעצמאות. אני בטוח שנדע כעם להפסיק את הפילוג שמשתולל בקרבנו ולחזור לנתיב של אחדות ושלום. רק ביחד ייעלם הפחד".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully