וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בכאן: סרט דוקו-דיגיטל באורך מלא - על מסע הבחירות של נתניהו

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 14:12

"הקאמבק" - סרטו הדוקומנטרי של איתי אשר ("דוקותיים"), עוקב אחר מסע הבחירות האחרון של בנימין נתניהו באופן יוצא דופן

הקאמבק - איתי אשר/כאן 11

חטיבת הדיגיטל של כאן תשדר החל מהשבוע בכאן BOX, האפליקציה של כאן לטלוויזיות חכמות, את הסרט הדוקומנטרי "הקאמבק" - שביים איתי אשר, יוצר "דוקותיים". הסרט עוקב אחרי מסע הבחירות האחרון של בנימין נתניהו, שבסופו ניצח באופן מוחץ.

הקאמבק הוא תיעוד של ההבנה העמוקה של נתניהו ואנשיו, ש"העולם האמיתי" הוא רק תפאורה לעולם הווירטואלי, ושמי ששולט ברשתות החברתיות - ישלוט בסופו של דבר בתודעה הציבורית ויזכה בניצחון.
רגע לפני ההכרעה ההיסטורית בעניין המהפכה המשפטית, שצפויה לשנות את פני החברה הישראלית, מעניין לצפות בתיעוד של הקמפיין שכמעט מנבא את שיבוא אחריו.

במהלך חודשים של תיעוד הצליח אשר לעקוב אחרי קמפיין השטח של נתניהו ב"ביביבא" - המשאית הניידת שעליה הותקן אקווריום מזכוכית משוריינת, ושעברה מכינוס בחירות אחד למשנהו ברחבי הארץ בחודשים שקדמו לסבב הבחירות האחרון. נתניהו הביא את עצמו ב"ביביבא" כ"ביבי בשר ודם", ובדרך זו נכנס גם עמוק אל תוך מכשירי הסלולר של הבוחרים הפוטנציאליים שלו ודרכם אל מיליוני בוחרים: בטיקטוק, באינסטגרם ובפייסבוק.

צפו בהצצה לסרט - למעלה

איתי אשר. יח"צ,
איתי אשר/יח"צ

איתי אשר מסר: "הדבר הכי משמעותי שקרה לי בסיקור קמפיין הקאמבק של נתניהו היתה ההבנה שאני מצטייר כשמאלן. מעולם לא הבעתי את דעותיי הפוליטיות בפומבי ויצאתי למסע הזה משוכנע שאני נתפס כעיתונאי אובייקטיבי. עם רוח גבית של האלגוריתמים שמנהלים בצורה מופרעת את הרשתות החברתיות, ושל פוליטיקאים, אנשי תקשורת ומשפיעינים שמכורים כולם ללייקים - חלקים גדולים בציבור התמכרו בעצמם לשיח הזה. אזרחים באמת משוכנעים שכולם כאן נגד כולם. הבחירות האלה היו רגע השיא של התהליך הזה. את התוצאות אנחנו רואים עכשיו ברחובות.

"זה נשמע קצת אנכרוניסטי לומר את זה אבל אני חושב שזה בדיוק הזמן להתחיל ולהגביל את האלגוריתם. ממש כמו שסביב הפורנו יש רגולציה כך צריכה המדינה להתחיל ולפקח גם עלהרשתות החברתיות המסוכנות לא פחות מפורנוגרפיה לקיומה של החברה כל חברה. גם בימין וגם בשמאל חייבים להסכים לזה.
בישראל מתחולל כרגע ניסוי של ממש, הוא מתנהל על ידי מכונות שתוכנתו על ידי גורמים תאבי בצע וחסרי מעצורים, ואם כוחן לא יוגבל, נהייה עדים בקרוב לקריסתה של מדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully