וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נתן ל-ChatGPT לכתוב פרק של סאות'פארק על המצב בישראל. התוצאה קורעת

28.3.2023 / 15:04

איתי גל נתן ל-ChatGPT כתבות שיעדכנו אותו על כל מה שקורה בארץ בחודשים האחרונים וביקש ממנו שיכתוב פרק חדש של סאות'פארק שיצחק על המצב בישראל. התוצאה פשוט קורעת מצחוק. צפו

איתי גל נתן ל-ChatGPT כתבות שיעדכנו אותו על כל מה שקורה בארץ בחודשים האחרונים וביקש ממנו שיכתוב פרק חדש של סאות'פארק שיצחק על המצב בישראל. התוצאה פשוט קורעת מצחוק. צפו ממש כאן בתוצאה:

לפי העלילה, קרטמן מגיע לקפיטריה בבית הספר ומגלה שהוא יכול לקבל פודינג שוקולד אחד בכל הפסקה. הוא זועם ומרגיש שהוא חייב לעשות משהו בנידון ואחרי שבאטרס מציע לו לרוץ לתפקיד ראש מועצת תלמידים - הוא עושה זאת ומקבל שליטה מלאה בבית הספר. הוא יוזם הפיכה בניהול בית הספר, וכיו"ר המועצה הוא מוצא פירצה בחוקים ומפטר את מנהל בית הספר. במקומו הוא ממנה את אמא שלו, כך שבדומה למה שממשלת ישראל ניסתה לעשות בארץ עם מערכת המשפט - האדם שאמור לפקח על פעולותיו מוטה לטובתו.

קרטמן מקדם שורה של החלטות, ביניהן חניה מיוחדת לאופניים שלו ותוספות פודינג שוקולד עבורו, ואלו מובילות להפגנות נגדו. התלמידים מוחים נגדו והוא בתגובה קורא להם "אנרכיסטים". בהמשך הפרק בן שתי הדקות וחצי - תוכלו לצפות למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully