וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני באמצע סיוט": צפו בקטע מהסרט התיעודי החדש על אולה קרבצ'נקו (א"ק)

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 14:01

"אורות וצללים", סרט ההמשך ל"צל כבד", מתעד את מאחורי הקלעים בעדות אולה קרבצ'נקו (א"ק) במשפט החוזר של רומן זדורוב בפרשת רצח תאיר ראדה, ישודר מחר בכאן 11. בסרט, שביים עידו הר, אולה נלחמת כדי להפוך מקורבן מובס לאשה חזקה ונקייה מכל רבב. צפו בקטע מתוכו

קטע מהסרט "אורות וצללים" של כאן 11, שתיעד את מאחורי הקלעים בעדותה של אולה קרבצ'נקו במשפט זדורוב, בבימוי עידו הר/כאן 11
אולה קרבצ'נקו, המוכרת כ-א"ק, בקטע מתוך הסרט התיעודי "אורות וצללים" של כאן 11. צילום: עידו הר, מתוך "אורות וצללים", באדיבות כאן 11,
אולה קרבצ'נקו, המוכרת כ-א"ק, בקטע מתוך הסרט התיעודי "אורות וצללים" של כאן 11/צילום: עידו הר, מתוך "אורות וצללים", באדיבות כאן 11

"המוח שלי עסוק בזה שאני נמצאת באמצע של סיוט", אומרת אולה קרבצ'נקו, המוכרת כ-א"ק, בקטע מתוך סרט ההמשך ל"צל כבד", הנקרא "אורות וצללים", המתעד את הנעשה מאחורי הקלעים בעדותה של קרבצ'נקו במשפט החוזר של רומן זדורוב בפרשת רצח תאיר ראדה. בסרט, שביים עידו הר, אולה נלחמת כדי להפוך מקורבן מובס לאשה חזקה ונקייה מכל רבב, והוא ישודר מחר (30 במרץ) אחרי מהדורת החדשות בכאן 11. צפו בהצצה מתוכו (מעל).

אולה קרבצ'נקו נוקתה מכל חשד בפרשת רצח תאיר ראדה, אך נאלצה להיגרר שוב לעדות במשפט החוזר של רומן זדורוב. במרץ 2021 שודר בכאן 11 הסרט "צל כבד", שחשף את סיפורה של קרבצ'נקו, זאת לאחר שבסדרת הטלוויזיה "צל של אמת" טען בן זוגה לשעבר שאולה התוודתה בפניו על כך שרצחה את ראדה , וכך הפכה בעיני רבים לנרדפת ולחשודה המרכזית ברצח, למרות שמדינת ישראל ניקתה אותה מכל חשד.


"צל כבד" יצר שינוי דרמתי בדעת הקהל ועורר דיון סוער בנושאי אתיקה, משפט ותקשורת חורצת גורלות. אולה סיפרה לא פעם כיצד שידור הסרט והשיח המתוקשר שבא בעקבותיו, הפך את עולמה והציל את חייה. "אורות וצללים", סרט ההמשך חוזר ומלווה אותה מהרגע בו ניסתה להתחיל את חייה כאישה חזקה, עצמאית וחפה מפשע, דרך ניסיונות חוזרים ונשנים של מי שממשיכים לרדוף ולהאשים אותה ללא הרף. הסרט יחשוף גם את מאבקיה המשפטים והתקשורתיים של אולה בבן זוגה לשעבר אדיר חבני, המוכר כ-א"ח.

במאי 2021 מחליט בית המשפט העליון לערוך משפט חוזר לרומן זדורוב. עו"ד ירום הלוי, שמייצג את זדורוב הנאשם ברצח, ממשיך לטעון כי אולה היא זו שביצעה את הרצח וגורר אותה שוב למשפט מתוקשר. במסגרת משפטו החוזר, נקראה אולה לתת עדות שנמשכה ארבעה ימים. הסרט מלווה את התהליך הנפשי שאולה עוברת באותם ימים ומציג את המסע המטלטל שחוותה.

מאז שידור הסרט הראשון, "צל כבד", התמיכה הרבה והעזרה מצד גורמים רבים חיזקו את קרבצ'נקו מאד ונתנו לה כוחות לצאת למסע של תיקון ורצון להילחם במי שחרבו את חייה.

מחר (חמישי) בשעה 10:00 תמתין מדינה שלמה למוצא פיהם של הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בנצרת שיכריע: האם רומן זדורוב יימצא אשם שוב ברצח תאיר ראדה או יזוכה - 17 שנה לאחר רצח הנערה תאיר ראדה. וואלה! יעביר בשידור חי את הכרעת הדין ואת כל התגובות והפרשנויות לאחר הכרעת הדין.

הרצח, ההרשעה - והקונספירציות: משפט זדורוב מגיע לסוף דרמטי // פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully