וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ביטן מאיים לתבוע את ינון מגל: "אמר שעודדתי את המחאה נגד הממשלה"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 18:20

חבר הכנסת הגיש מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ 14 בגין פרסום כוזב, לטענתו, אשר לפיו ביטן מעודד את המחאה נגד הממשלה. "התבטאותו של מגל שקרית ומטעה, אשר מטרתה ‏להכפיש את שמי הטוב ולהסית את ציבור בוחרי בתוך מפלגת הליכוד"

בווידאו: דוד ביטן הגיעה לבית המשפט, עם תחילת שלב העדויות במשפטו/מערכת וואלה!

חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) הגיש היום מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ 14 בגין פרסום כוזב. כמו כן, שלח ח"כ ביטן מכתב תלונה לטוויטר ישראל בדרישה להסיר ציוץ ולחשוף את מחזיק החשבון לצורך הגשת תביעת דיבה. ביטן מאיים לתבוע את ינון מגל על דברים שאמר בתוכנית "הפטריוטים" וציוץ בו קבע שביטן עודד את המחאה נגד המהפכה המשפטית שמובילה הממשלה.

"מגל הצהיר כי הוא 'יודע מאנשים' כי ח"כ דוד ביטן דיבר עם אנשים לעודד מחאה נגד הממשלה. התבטאויותיו של מגל בתכנית הינן שקריות ומטעות אשר מטרתן להכפיש את שמי הטוב ולהסית את ציבור בוחריי בתוך מפלגת הליכוד נגדי. דברי הדיבה והתבטאויותיו של מגל לא הסתיימו בתכנית 'הפטריוטים' והוא הוסיף וצייץ בחשבון הטויטר שלו את הדברים הבאים: 'ח"כ דוד ביטן פועל ומעודד מחאה ציבורית נגד הממשלה ונגד נתניהו', ציוץ שזכה לאלפי צפיות ושיתופים ול-890 תגובות".

ינון מגל, "הפטריוטים", ערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל/צילום מסך, ערוץ 14

ביטן כתב עוד כי "התבטאויותיו הכוזבות והמטעות של מגל, הן בתכנית הפטריוטים והן בטוויטר, אשר אין להן כל בסיס להישען עליו, מהוות הוצאת דיבה נגדי כח"כ אשר פוגעים בשמי הטוב ומסיתים את ציבור בוחריי נגדי. יש בדברים שקריים אלו כדי לבזותי ואף לעשותי מטרה לשנאה בתוך הליכוד".

ביטן מבקש מינון מגל להתנצל ולפצותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully