וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון: "יש דור שלם של אנשים שרואה ב'חברים' סדרה פוגענית"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 11:07

השחקנית דיברה על הדרך שבה קומדיות השתנו מאז הימים בהם צולמה "חברים": "עכשיו זה קצת מסובך, כי צריך להיות מאד זהירים, מה שמקשה מאוד על קומיקאים. יש דור שלם של אנשים שצופים עכשיו בפרקים של 'חברים' ורואים בהם פוגעניים. לא הייתה אז את הרגישות שיש היום"

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

השחקנית ג'ניפר אניסטון אומרת שקומדיות היום יותר מורכבות ממה שהיו בימים שבהם צולמה הסדרה המיתולוגית "חברים" בה כיכבה בדמות רייצ'ל: "עכשיו זה קצת מסובך, כי צריך להיות מאד זהירים, מה שמקשה מאוד על קומיקאים, כי היופי בקומדיה הוא שאנחנו צוחקים על עצמנו, צוחקים על החיים", אמרה אניסטון ל-AFP, בריאיון לקידום סרטה החדש "תעלומת רצח 2". "בעבר, יכולת להתבדח על אדם צר אופקים וזה היה מצחיק, זה היה היסטרי. זה לימד אנשים עד כמה אנשים הם מגוחכים. עכשיו אסור לנו לעשות את זה".

באשר ל"חברים", אניסטון אמרה שכאשר התוכנית שודרה בשנות ה-90, זה היה מצחיק, ואנשים התעלמו מהקטעים השנויים במחלוקת שהיו בה. "יש דור שלם של אנשים, ילדים, שצופים עכשיו בפרקים של 'חברים' ורואים בהם פוגעניים", אמרה, "יש דברים שמעולם לא היו בכוונה ואחרים... טוב, היינו צריכים לחשוב על זה, אבל אני לא חושבת שהייתה את הרגישות שיש היום".

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ג'ניפר אניסטון/GettyImages

אניסטון גם אמרה שזה טראגי שהרגישות סביב קומדיה היא כנראה גורם שבגללו יש פחות קומדיות בשנים האחרונות לעומת הכמות בעבר. "כולם צריכים לצחוק", אמרה השחקנית. "העולם צריך הומור! אנחנו לא יכולים לקחת את עצמנו כל כך ברצינות - בייחוד בארצות הברית. כולם יותר מידי מפולגים".

בשנים האחרונות, "חברים" ספגה תגובות שליליות על כך שבסדרה מככבים בתפקידים הראשיים שישה שחקנים לבנים, ובין השאר יש בה מעט שחקנים שחורים. ומעט שחקנים לא לבנים בתפקידי אורח. על רקע עליית התכנית "חברים: האיחוד", אמרו היוצרים מרתה קאופמן ודיוויד קריין, והמפיק קווין ברייט בריאיון ל"הוליווד ריפורטר" מה הם היו עושים אחרת אילו הסדרה הייתה נוצרת היום. "יש בטח מאה דברים שהייתי עושה אחרת", אמרה קאופמן. "דיברתי על זה בעבר, ויש לי רגשות חזקים על החלק שלי במערכת, אבל זה מסתכם בלא ידעתי מה שלא ידעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully