וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "צל של אמת": "אנחנו בטוחים שהסיפור לא נגמר"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 12:50

יותם גנדלמן, אחד מהיוצרים והבמאים של הסדרה "צל של אמת" (HOT8), שמח על ההחלטה לזכות את רומן זדורוב מרצח הנערה תאיר ראדה. בשיחה עם וואלה! תרבות אמר: "מאמינים שהצדק נעשה. מי רצח? אין לי מושג. בבקשה למשפט חוזר הוצגו שני חשודים. אבל העולם גדול"

קטע מתוך "צל של אמת: ההכרעה"/באדיבות HOT8

יותם גנדלמן, אחד מהיוצרים והבמאים של הסדרה "צל של אמת" (HOT8), שמח ונרגש על ההחלטה לזכות את רומן זדורוב מרצח הנערה תאיר ראדה. "אנחנו שמחים בראש ובראשה עבור רומן, אולגה וילדיהם", הוא אומר לוואלה! תרבות. "לאחר מכן עבור אילנה ראדה. וגם שמחים עבור עצמנו. אנחנו מאמינים שהצדק אכן נעשה. באשמתו של רומן כירסם ספק אדיר, אנחנו שמחים שהוא הגיע לפתחו של בית המשפט ושהוא זוכה.

"אנחנו רוצים לציין שזה מראה על עצמאותה ואיתנותה של מערכת המשפט, שיודעת לתקן את עצמה, יודעת להקשיב ללבטים וידעה לפתוח את התיק ועשתה משפט ארוך, מורכב ויצרי, עם שלושה שופטים מעולים, שבסוף הגיעו, כל אחד לפי דעתו, הכי קרוב לאמת שהם יכלו", הוסיף גנדלמן. "אנחנו גאים שהיה לנו את חלקנו הקטן בעבודה, ובטוחים שהסיפור לא נגמר, כי גם אם רומן מזוכה, בסופו של דבר ילדה קטנה נרצחה ויבוא יום שצריך יהיה לדעת את האמת לגבי מה שקרה שם".

אם כך, לשיטתכם - מי רצח את תאיר?

"אני לא יודע. אני חושב שבמשפט הזה, כמו גם בבקשה למשפט החוזר, הוצגו שני חשודים. אף אחד לא מכיר חשוד נוסף. אתה יודע, העולם גדול, נחיה ונראה, אולי נופתע ואולי לא. אין לי מושג, אני לא נביא. אני חושב שהיחידים שיודעים מי רצח את תאיר זה מי שרצח אותה ותאיר בעצמה שכבר לא תוכל לענות על כך".

קטע מתוך "צל של אמת: ההכרעה". באדיבות HOT8,
זדורוב, מתוך "צל של אמת"/באדיבות HOT8

אתם חושבים שהשופטים הושפעו מדעת הקהל, שבעצמה הושפעה מהסדרה שלכם?

"באופן טבעי, שופטים שעושים את עבודתם נאמנה צריכים לקבל את המידע שלהם באופן ביקורתי לא רק משני הצדדים שעומדים מולם אלא גם מתחקירים וכתבות. זה חלק חשוב בעבודתם כפי שאני מבין. אף שופט לא נמצא במאדים או בוואקום מוחלט. אני בטוח שלתקשורת יש תפקיד. עם זאת, אני משוכנע באופן מוחלט ששופט, לפחות שופט טוב, וכאן מדובר בשופטים טובים, לא חורץ גורלות על פי דעת קהל כזאת או אחרת, גם אם הוא הקשיב, שמע או השתכנע מדברים שעלו בתקשורת".

היו המון טענות שבמידה רבה גרמתם עוול לבחורה מתמודדת נפש. אתם מרגישים שעשיתם עוול לאולה קרבצ'נקו שהפניתם אצבע מאשימה כלפיה בפרק 4 של הסדרה שלכם?

"אני אפנה אותך לדעת הרוב בבית המשפט כרגע. בדעת הרוב בבית המשפט, בזיכוי ששמענו היום טוענים שלסיפור של אולה קרבצ'נקו ואדיר חבני יש משקל בזיכויו של רומן. אני חושב שזה עונה על כל השאלות. אני חושב שאנחנו הצפנו נושא שהיה אחד מהטעמים שהביאו לזיכויו של רומן - זה אומר דרשני".

  • עוד באותו נושא:
  • צל של אמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully