וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה משנה כיוון: "נתניהו סיים את תפקידו, שייתן לאחר את המפתחות"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 15:58

כוכב הריאליטי ומנחה הטלוויזיה אלירז שדה, אשר היה מזוהה במשך שנים עם הליכוד ואף היה מגיש "הליכוד TV", תוקף בצורה חריפה את ראש הממשלה: "ייתכן כי מוגבל ומפוחד וייתכן כי שכח וזילזל בציבור. תודה על הכל, תן לאחר את המפתחות"

נתניהו: מתוך אחריות לאומית החלטתי להשהות את החקיקה כדי להגיע להסכמה רחבה/לע"מ

כוכב הריאליטי ומנחה הטלוויזיה אלירז שדה, אשר היה מזוהה במשך שנים עם הליכוד ואף היה מגיש "הליכוד TV", תוקף בצורה חריפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו וקורא לו להתפטר מתפקידו. "תודה על הכול, תן לאחר את המפתחות", כתב.

בציוץ שפרסם היום עקץ שדה את נתניהו שלא עושה, לטענתו, דבר למען הציבור ואף מזלזל בו: "'תתקן את העוולות' - תנו לי זמן. 'עבר הרבה זמן, מה קורה?' - אין לי רוב. 'תנו לי 61' - קיבל 64. 'המשפט אשם, רפורמה!' - קיבל והתקפל. 'תתקן את העוולות' - צאו להפגין. 'אתה אמיתי?' - לאן טסים?. נתניהו סיים את תפקידו, ייתכן כי מוגבל ומפוחד וייתכן כי שכח וזילזל בציבור. תודה על הכל, תן לאחר את המפתחות".

אלירז שדה, בנימין נתניהו. ראובן קסטרו, פלאש 90, עיבוד תמונה
תודה על הכל. נתניהו ושדה/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, פלאש 90

בחודשים האחרונים יוצא שדה נגד נתניהו והליכוד, אלא שבימים האחרונים הוא מחריף את הטון וקורא להחליפו בתפקיד. כך, לדוגמא, כתב שדה ביממה האחרונה: "מצע הימין חייב להשתנות מ'חייבים לשמור על המנהיג' ל'המנהיג חייב לשמור עלינו', ואם הוא נכשל אז חייבים להחליף". בציוץ אחר הוא כתב: "נבחרי ציבור מכל הצדדים שעוסקים בהתקפות ובהכפשות, רק כדי להרוויח כמה קולות שזזים באותו גוש, חייבים לעצור, אולי תתבלטו אבל תפגעו בכולנו. אם יש צורך בתיקון, תגישו הצעות חוק, תעשו את העבודה שלכם. ואם אין לכם יכולת לשנות כי יו"ר המפלגה מקטין אתכם אז תגישו הצעות חוק שלא יאפשרו לו".

בציוץ נוסף מהימים האחרונים הבהיר כי נתניהו "לא האיש הנכון לתקן חסמים לפריפריה ולא למזרחים". הוא הוסיף והסביר: "כראש ממשלה יכל לעשות הרבה יותר עד היום ולא עשה. למשל, במקום חוק המתנות יכל למצוא חוק לתיקון החברתי הנדרש. משהו שבג"ץ יאהב מאוד כי זה כבוד המזרחי בפריפריה וחירותו. האם עד היום היה חוק בעניין זה שנפל? או שבכלל הוצע?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully