וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירן יחרים, ארבעה הגיעו עד הסוף: מי יזכה בגמר "הישרדות"?

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 17:57

ארבעת השורדים שהעפילו לגמר הריאליטי שייערך הערב הם טל מורד, אלית מוסאיוף, סהר כהן וגל רובין. אבירן הכריז כי לא יגיע לגמר משום שהוא חש מרומה על ידי ההפקה

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

אחרי עונה מותחת ומרתקת, הערב (שבת) צפוי להתקיים גמר "הישרדות" ברשת 13. ארבעת השורדים שהעפילו לגמר הריאליטי הם טל מורד, אלית מוסאיוף, סהר כהן וגל רובין. השורד האחרון שהודח רגע לפני הגמר היה אבירן שמואל, שבצעד שנוי במחלוקת הכריז כי לא יגיע לגמר הערב משום שלטענתו הוא מרגיש מרומה על ידי ההפקה. בשעות אלו נמצאים השורדים בחזרות לקראת הגמר שייערך בשידור חי בהגשת גיא זו-ארץ, אלא שאבירן ניתק קשר עם ההפקה והחליט כאמור להחרים את הגמר.

לפי פרסום של ערן סוויסה ב"ישראל היום", בימים האחרונים נעשו ניסיונות של ההפקה לגרום לאבירן להגיע לגמר. בין השאר נפגשה עורכת דינו, ענבל פלח, עם היועצת המשפטית של הפקת "הישרדות" אלא שמאמצי המשא ומתן עלו בתוהו. מקורביו סיפרו כי אבירן דורש פיצוי. זו הפעם הראשונה בתולדות התכנית שהמודח האחרון לא מגיע לגמר התכנית.

הישרדות גמר. יח"צ,
רביעיית הגמר - טל, גל, אלית וסהר/יח"צ

לפני מספר ימים העפיל טל מורד לגמר "הישרדות", העפלה שבעקבותיה פרסם מורד פוסט מסכם שאותו הקדיש לאמו המנוחה וכתב: "אמא אני בגמר, בתוך כל המשחק המטורף הזה והקשיים שחוויתי תמיד עלית לי בראש ראשונה. בשבילי לנקודה שהגעתי זה ניצחון ענק". ב-TMI פורסם כי כל הקולגות מ"הישרדות" עשו לייק לפוסט של מורד, הגיבו בברכות ושיתפו אותו אצלם בעמוד - כולם למעט זוגתו מאיה קיי. מקורבים לשניים מסרו לאתר כי אחרי שידור הפרק אתמול השניים חוו משבר ביחסים, מה שגרם לקיי לא לפרגן לפוסט ששיתף בן זוגה.

לפי מקורבים, בקטע ששודר ועורר את כעסה של קיי, נראו מורד וגל רובין קרובים ומחובקים, ומורד נישק את אפה של רובין. עם זאת, כבר היום פורסמו תמונות של השניים צמודים.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully