וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אוז תוקף את המפגינים: "לא מבין מה עובר להם בראש"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 10:10

המוזיקאי תקף בציוץ בטוויטר את המפגינים נגד המהפכה המשפטית, על כך שבחרו להמשיך להפגין אמש ברחבי הארץ למרות תחילת ההידברות בין הקואליציה לאופוזיציה בבית הנשיא: " אני מציע לחדול מהחתירה להכל או כלום, יש להציל את המצב תוך כבוד הדדי"

קובי אוז בטקס פרס משרד החינוך לתרבות יהודית. (צילום: נועם מושקוביץ), נועם מושקוביץ
קובי אוז/נועם מושקוביץ, (צילום: נועם מושקוביץ)

המוזיקאי קובי אוז תקף הבוקר (ראשון) בציוץ בטוויטר את המפגינים נגד המהפכה המשפטית, על כך שבחרו להמשיך להפגין אמש ברחבי הארץ למרות תחילת ההידברות בין הקואליציה לאופוזיציה בבית הנשיא.

"אם כבר למדנו משהו מאז קום הממשלה זה שאף צד לא יכול להרשות לעצמו 'לנצח' יותר מדי ולהשפיל את היריב", כתב. "אם השיחות וההפגנות יסתיימו בוידוא הריגת הרפורמה כליל, תהיה זו הפעם האצבע של האופוזיציה בעין של תומכי הממשלה. אני מציע לחדול מהחתירה להכל או כלום, יש להציל את המצב תוך כבוד הדדי".

לאחר מכן, במענה לאחד הגולשים, הוא כותב לו: "אחרי נאום נתניהו הראשון 'אני נכנס לאירוע', הבנתי שצריך לגרום להם לעצור ולדבר. התגובה שלי היתה להצטרף להפגנות. עכשיו כשהם עצרו ומדברים, אני לא מבין מה עובר למפגינים בראש".

בתגובה לשאלה של אחת הגולשות, "אתה מתכוון שחייבים להתפשר ולהסכים לקצת שחיתות וקצת דיקטטורה, כדי לא להשפיל אף אחד?", השיב אוז: "לא. יש כאן עבודה של איזון, לא בין דמוקרטיה ודיקטטורה אלא בין שתי רשויות. אם את חושבת שהכל מאוזן כרגע ושהמערכת המשפטית מושלמת, אז תפגיני. הציבור בחר ממשלה מסוימת גם כדי לתקן את זה, אנחנו צריכים לוודא שהתיקון לא ייצור קלקול שאי אפשר לתקן יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי אוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully