וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיאון תל אביב ברשימת 100 המוזיאונים הפופולריים ביותר בעולם

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 10:19

מוזיאון תל אביב דורג במקום ה-48 ברשימת 100 המוזיאונים עם מספר המבקרים הגבוה ביותר בעולם בשנת 2022. בשנה שעברה המוזיאון דורג במקום ה-56 ברשימה אך עלה ברשימה בעקבות שיא מבקרים בתערוכה של קוסמה

מוזיאון תל אביב לאמנות דורג במקום 48 ברשימת 100 המוזיאונים המובילים בעולם בדירוג השנתי שמתפרסם במגזין האמנות הבינלאומי The Art Newspaper וכולל את כמות המבקרים במוזיאונים בכל רחבי העולם. מוזיאון תל אביב התברג במקום גבוה ברשימה בזכות מספר מרשים של למעלה ממיליון מבקרים (1,070,714) במהלך שנת 2022.

התערוכה ששברה שיא של מבקרים במוזיאון תל אביב ובתערוכה בישראל בכלל היא "זר של אהבה שראיתי ביקום" של האמנית היפנית יאיוי קוסמאה. תערוכות בולטות נוספות שמשכו קהל רב של מבקרים למוזיאון תל אביב לאמנות במהלך השנה החולפות היו: "לצלם ולשכוח - רן טל אחרי מיכה בר-עם", דמיון חומרי - התצוגה המחודשת של אוסף האמנות הישראלית", אנט מסאז'ה -תשוקה, הפרעה", "התכנסות ציפורים של האמנית זוכת פרס שיף לאמנות" ועוד.

תערוכה של יאיוי קוסאמה במוזיאון ת"א. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
תערוכה של יאיוי קוסאמה במוזיאון ת"א/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק

מנכ"לית מוזיאון תל אביב טניה כהן עוזיאלי מסרה: "בימים מאתגרים אלו בפתחו של חג החירות, זוהי בשורה משמחת במיוחד לזכות בהכרה בינלאומית הממצבת את המוזיאון כשחקן מוביל בזירת האמנות העולמית. הבחירה במוזיאון תל אביב לאמנות שחגג השנה יום הולדת 90 כאחד מהמוזיאונים עם מספר המבקרים הגדול ביותר בעולם מעידה על בגרות ורלוונטיות בהצגת תמהיל תערוכות ברמה בינלאומית, שמצליחות למשוך קהל רב ומגוון של מבקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully