וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בגדי "סיפורה של שפחה": המחאה של קרן פלס באמצע ההופעה

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 10:42

לקראת סיום הופעתה "לילה 1 באפריל", עטתה קרן על עצמה את התלבושת של משתתפות הסדרה "סיפורה של שפחה" אשר מזוהה עם מאבק הנשים נגד המהפכה וביצעה את השיר "רק אלוהים ישפוט אותי" לקול צהלות הקהל

קרן פלס/אביב לוסקי / digistage

קרן פלס הביעה אמש (שבת) מחאה נגד המהפכה המשפטית שמובילה הממשלה בצורה מקורית ומפתיעה: לקראת סיום הופעתה "לילה 1 באפריל", עטתה קרן על עצמה את התלבושת של משתתפות הסדרה "סיפורה של שפחה" אשר מזוהה עם מאבק הנשים נגד המהפכה וביצעה את השיר "רק אלוהים ישפוט אותי" לקול צהלות הקהל. צפו למעלה בביצוע של פלס.

התלבושת האדומה של השפחות מהסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה" הפכה בשבועות האחרונים לאחד מסמלי המאבק בתוכנית שמובילה הממשלה. הסופרת מרגרט אטווד, מחברת הספר שעליו מבוססת הסדרה המצליחה, הביעה לפני כשבוע וחצי את התרגשותה ממצעדי השפחות שמתקיימים בישראל במחאה על המהפכה. אחת הצועדות הגיבה על הציוץ המקורי של הסופרת וכתבה לה: "צעדתי בחיפה עם השפחות בשבוע שעבר. זו חוויה כמו שמעולם לא חוויתי. מטריד ומרגש ומפחיד בבת אחת". אטווד צייצה מחדש את דבריה וכתבה בעצמה: "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה שפחות צועדות מחוץ ל'סיפורה של שפחה'".

קרן פלס סיפורה של שפחה. אביב לוסקי / digistage,
קרן פלס/אביב לוסקי / digistage

מספר ימים לפני כן שיתפה אטווד בטוויטר סרטון שבו נראות מלמעלה עשרות נשים הלבושות כמו השפחות ב"סיפורה של שפחה" הצועדות לאורך רחוב קפלן בתל אביב בצורה מסודרת והוסיפה וכתבה: "מדהים!". לפני כחודש ןלתח התייחסה למחאה הישראלית נגד המהפכה המשפטית וצייצה מחדש ציוץ שבו נכתב: "יותר מ-20 שפחות הזכירו ל-100 אלף ישראלים שהפגינו נגד הרפורמה המשפטית אשר שמה לעצמה ליעד להחליש את בית המשפט העליון, מה עלול לקרות כשקבוצה של גברים דתיים קנאים משתלטת על השלטון. לא נאפשר לזה לקרות בישראל לאף אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully