וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל רובין חושפת: "עברתי שנה של החרמה מצד חבריי, חשתי ששונאים אותי"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 14:21

יממה אחרי שידור גמר "הישרדות", השורדת והפיינליסטית חושפת כי עברה שנה קשה: "אמנם הדחתי את כולם במשחק באופן משחקי מוחלט. מאותו הרגע המשימה של כולם הייתה להדיח אותי רגשית. זה גם הגיע לארץ ועברתי שנה של זלזול והחרמה מצד החברים למסע והרגשה שכועסים עלי ושונאים"

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

יממה אחרי שידור גמר "הישרדות", השורדת והפיינליסטית גל רובין חושפת כי עברה שנה קשה: "הבנתי שאני במשחק שמטרתו לזכות במיליון שקלים. הייתי נאמנה לדרך שלי. לא זכיתי. אמנם הדחתי את כולם במשחק באופן משחקי מוחלט. מאותו הרגע המשימה של כולם הייתה להדיח אותי רגשית. זה גם הגיע לארץ ועברתי שנה של זלזול והחרמה מצד החברים למסע והרגשה שכועסים עליי ואפילו שונאים. לא הייתה רוח ספורטיבית, בטח לא אחריות משחקית. ההפך - האשמה ונקמנות. זאת הדחה חברתית, לא צלחו לקחת את המאמץ שלי ולהחמיא לו. אני הייתי אני, אתם הייתם אתם. ויאללה נקסט".

אתמול כאמור התקיים גמר הישרדות שבסופו זכתה אלית מוסאיוף בתואר "השורדת האחרונה" ובמיליון שקלים. היא גברה על שלושת השורדים האחרים שהעפילו יחד איתה לגמר ששודר ברשת 13 - טל מורד, סהר כהן וגל רובין. למקום השני הגיע סהר שקיבל קול אחד, למקום השלישי והרביעי הגיעו יחדיו טל וגל שנותרו ללא קולות. אלית מוסאיוף (52) היא השורדת הכי מבוגרת שזכתה ב"הישרדות" בישראל. השורדת מאיה קיי, שזכתה בתואר "השורדת האהובה" וגם ברכב חדש, הצביעה אף היא לטובת אלית ולא לבן זוגה טל.

קטע מתוך הריאליטי "הישרדות" של רשת 13, בו המתמודדת גל רובין מדברת על תהליך היציאה בשאלה שלה. רשת 13,
גל רובין/רשת 13

השורד האחרון שהודח רגע לפני הגמר היה אבירן שמואל, שבצעד שנוי במחלוקת לא הגיע לגמר משום שלטענתו הרגיש מרומה על ידי ההפקה. במהלך סוף השבוע דווח כי אבירן ניתק קשר עם ההפקה והחליט להחרים את הגמר. לפי פרסום של ערן סוויסה ב"ישראל היום", בימים האחרונים נעשו ניסיונות של ההפקה לגרום לאבירן להגיע לגמר. בין השאר נפגשה עורכת דינו, ענבל פלח, עם היועצת המשפטית של הפקת "הישרדות" אלא שמאמצי המשא ומתן עלו בתוהו. מקורביו סיפרו כי אבירן דורש פיצוי. זו הפעם הראשונה בתולדות התכנית שהמודח האחרון לא מגיע לגמר התכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully