וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נינג'ה ישראל" עונה 5: יוגב מלכה זכה והשווה את שיא העולם

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 23:43

חגיגה של שיאים עולמיים הערב בגמר "נינג'ה ישראל", כולל של הזוכה יוגב מלכה, שהוא הראשון בעולם לכבוש פעמיים ברציפות את המידוריאמה, וכן של סגנו שניאור שמח, שבגיל 16 הוא המתמודד הצעיר בעולם לכבוש את המידוריאמה

יוגב מלכה, גמר "נינג'ה ישראל" עונה 5. עודד קרני,
שיא אחר שיר. יוגב מלכה, זוכה העונה החמישית של "נינג'ה ישראל"/עודד קרני

"נינג'ה ישראל" רשמה הערב היסטוריה בין-לאומית עם כיבוש שני ברציפות של המידוריאמה. לא רק זאת - יוגב מלכה, המנצח הגדול של העונה, שטיפס את המידוריאמה ב-22 שניות בלבד, השווה הערב את השיא העולמי ומתמקם בראש טבלת המידוריאמה העולמית בכל הזמנים לצד רנה קסלי הגרמני. מלכה אף הוכתר כנינג'ה ה-20 בעולם.

אחרי גמר דרמטי מלא בשיאים, שבסופו שני פיינליסטים הגיעו למידוריאמה - יוגב מלכה והמתמודד הצעיר שניאור שמח - הוכתר מלכה כמנצח העונה החמישית של "נינג'ה ישראל" וקטף את מדליית הזהב. הוא זכה גם ברכב וברבע מיליון שקלים.

עבור מלכה זו סגירת מעגל עם המידוריאמה, לאחר שבעונה שעברה פספס את הזכייה כשעשה את המידוריאמה בשניות ספורות יותר מהזוכה, יובל שמלא. שמלא טיפס את המידוריאמה בעונה הקודמת ב-26 שניות, מלכה עשה זאת השנה ב-22 שניות בלבד. העובדה שעשה זאת בפעם השנייה ברציפות רשמה תחת שמו שיא נוסף.

תגלית העונה, שניאור שמח, בן 16 בלבד, קוטף בגמר הראשון שלו אי פעם בתוכנית את מדליית הכסף, לאחר שגם הוא רשם הישג עצום ברמה בין-לאומית: שניאור, הזוכה במקום השני, הצליח לטפס את המידוריאמה בפחות מ-30 שניות והוא המתמודד הצעיר ביותר בעולם שעושה זאת.

יצוין שעל פי חוקי התוכנית, בכל עונה יכול להיות מוכתר רק נינג'ה אחד שהצליח לטפס את המידוריאמה בזמן. לכן על אף ההישג המרשים של שניאור, יוגב מלכה הוא המנצח של העונה מכיוון שטיפס את המידוריאמה ב-7 שניות מהר יותר.

במדלית הארד זכה שיר שרים בן ה-17, שגם לו זוהי העונה הראשונה ב"נינג'ה ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully