וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הקסם ממשיך: ספרי "הארי פוטר" יהפכו לסדרת טלוויזיה ב-HBO

4.4.2023 / 8:22

לפי דיווח באתר בלומברג, רשת הכבלים היוקרתית HBO קרובה להשלים עסקה שתביא לעיבוד מחודש של הסאגה המצליחה של ג'יי קיי רולינג, שכבר עובדה לקולנוע. לפי הדיווח, כל עונה של הסדרה תוקדש לספר אחר

טריילר "הארי פוטר: ספיישל האיחוד"/וורנר

האם מסע הקסם ימשיך? רשת הכבלים היוקרתית HBO ("בית הדרקון", "הלוטוס הלבן", "האחרונים מבינינו", "יורשים") קרובה לעסקה שתוביל להפקת סדרת טלוויזיה עלילתית חדשה על פי ספרי "הארי פוטר" - כך דווח הלילה (ראשון) באתר "בלומברג". לפי הדיווח, כל עונה של הסדרה תוקדש לעלילת אחד הספרים.

סאגת "הארי פוטר", שיצרה ג'יי קיי רולינג, היא מסדרות הספרים המצליחות בהיסטוריה, ובמרכזה סיפורו של הילד הקוסם בשם זה, שגורלו ייעד אותו לעמוד בחזית המאבק מול כוחות האופל. הסדרה מלווה אותו במשך שבע שנות ההתבגרות בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שם הוא יוצא לשלל הרפתקאות. לצד שבעת הספרים המרכזיים בסאגה נכתבו לאורך השנים גם כמה ספרים נוספים המעבים את הסיפור מכל צדדיו.

לפני מעט יותר מ-20 שנה, תוך כדי שהסאגה נכתבת, החלה הפקת סדרת סרטים לפי ספרי הסדרה, שבהם כיכב דניאל רדקליף. למרות ההצלחה המסחרית האדירה שלהם, הם זכו לביקורת מעורבות ומעריצים רבים התאכזבו מהם, בין היתר משום ההכרח לחתוך או לשנות פרטי עלילה רבים עבור העיבוד הקולנועי. סדרת טלוויזיה ארוכה תיתן מענה לחלק מן הבעיות האלו.

הדיווח מגיע ברקע מחאה נרחבת בארצות הברית בשנים האחרונות נגד רולינג, שצייצה בחשבון הטוויטר שלה התבטאויות הנחשבות לטרנספוביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully