וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ: "הסיפור עם חנן יובל עשה לי שירות מעולה"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 9:50

הזמר קובי פרץ סיפר לאיריס קול ב-103fm על התזמון המיוחד בו בחר להשיק שיר חדש בשם "תודה לבורא" והתייחס לפרשה עם חנן יובל וח"כ דודי אמסלם: "זה עשה לי רק טוב"

חנן יובל וקובי פרץ מבצעים ביחד את להיטו של פרץ "כמה אהבה", מועדון גריי במודיעין, 21 במרץ 2023/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שגיא בן נון

הזמר קובי פרץ השיק שיר חדש בשם "תודה לבורא" ובשיחה עם איריס קול ב־103fm סיפר על העבודה על השיר ועל החודש הסוער בחייו כשנקלע בעל כורחו לוויכוח בין חנן יובל לח"כ דודי אמסלם, כשאמסלם הציע להזמין את פרץ במקום יובל להופיע במליאת הכנסת. "חברים למקצוע וגם כתבים ואנשי תקשורת אמרו לי 'אם אתה היית עושה מאה נוקיות, חמישים בלומפילד ודואט עם כל הזמרים הכי גדולים, לא היית מקבל סיקור אחד ממה שקיבלת בחודש האחרון'", אמר. "הדבר הזה עשה לי מעולה ומצוין, אני מסתפק בפעם בשנה שיבוא מישהו כמו דודי אמסלם ויגיד לי דבר שכזה. זה עשה לי רק טוב".

בהמשך סיפר על הפגישה המרגשת בין שלושתם: "הייתה שם אחווה ואהבה, זה התחיל בקטע של עקיצות אבל בסוף בסוף מעז יצא מתוק". על השיר החדש אמר: "קיבלתי את השיר הזה כשהיה שם רק פזמון, ישר אמרתי 'ואוו, זה שיר אחר'. נכנסנו לאולפן, עשינו לחן חדש לגמרי ביחד עם בתים חדשים, חיכיתי לטיימינג, אמרתי שאם אוציא את השיר הזה בזמן הפרשה, 'יש יותר מדי רעש. הטיימינג המתאים הוא רגע לפני פסח'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully