וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סליחה, אתה על המכונית שלי!": גבר פרץ לשידור של אור הלר

עודכן לאחרונה: 6.4.2023 / 21:45

תקרית במהלך השידור החי של חדשות 13, כאשר הכתב הצבאי אור הלר דיווח מהצפון: אחד מהתושבים פרץ לשידור של הלר אשר הציב את מצלמתו על רכבו הפרטי, דחף אותו ואמר לו: "סלח לי, אתה על האוטו שלי, מה אתה עושה?!". צפו בתקרית

כיפת ברזל יירטה רקטות בגליל המערבי, 6 באפריל 2023/ללא קרדיט

תקרית במהלך השידור החי של חדשות 13: הכתב הצבאי אור הלר דיווח מהצפון בעת מטחי הרקטות לעבר יישובי הגליל המערבי. אחד מהתושבים פרץ בגסות לשידור של הלר אשר הציב את החצובה ואת מצלמתו על רכבו הפרטי של התושב, דחף אותו ואמר לו: "סלח לי, אתה על האוטו שלי, מה אתה עושה?!". אור הלר נאלץ לעזוב את המקום במהלך השידור ולחפש לעצמו מקום חלופי למצלמה.

צפו כאן בתקרית:

בשעות הצהריים שוגרו עשרות רקטות משטח לבנון לעבר הגליל המערבי. אזעקות נשמעו באזור היישובים שלומי ובצת ובאיזור הגליל המערבי, ובצה"ל דווחו על לפחות רקטה אחת שיורטה על ידי כיפת ברזל. בהמשך לאירועים, בצה"ל העלו כוננות ומטוסי קרב חגים באוויר במרחב הגבול. עוד נמסר כי בצה"ל נערכים לאפשרות של חדירה קרקעית, וכן חדירה אווירית של כלי טיס בלתי מאוישים. מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי רה"מ מתעדכן באופן שוטף על האירועים הביטחוניים, וצפוי לקיים הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון.

כתוצאה מהשיגורים, דווח על פצוע קל שנפגע מרסיסים, וכן על אישה שנחבלה בדרכה לממד, ואישה שלקתה בהתקף חרדה.

  • עוד באותו נושא:
  • אור הלר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully