וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לא ייאמן: טונה ורביד פלוטניק מכרו 90 אלף כרטיסים לשש ההופעות שפתחו

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 19:47

שני הראפרים שוברים שיאים: הצליחו למכור בתוך שבועיים את כל 90 אלף הכרטיסים לשש ההופעות שפתחו בזאפה אמפי פארק ראשון לציון

רביד  פלוטניק, טונה. נועם ריבקין,נועם ריבקין, פלאש 90
רביד פלוטניק וטונה/פלאש 90, נועם ריבקין,נועם ריבקין

שניים מענקי המוזיקה הישראלים, הראפרים טונה ורביד פלוטניק, מכרו את כל הכרטיסים לשש ההופעות שפתחו. כזכור, השניים הכריזו על הופעה משותפת ב-18 במאי בזאפה אמפי פארק ראשון לציון, אלא שבעקבות ההתנפלות על הכרטיסים, הם הוסיפו עוד ועוד הופעות והיום - שבועיים לאחר מכן - הם הכריזו כי כל הכרטיסים לשש ההופעות, כלומר סביבות 90 אלף כרטיסים, נמכרו. ההופעות יתקיימו ב-18, 20, 21, 27, 28, ו-29 במאי.

זהו לא שיתוף הפעולה הבימתי הראשון של השניים - הם הופיעו יחדיו לפני כשבע שנים באמפי שוני. מאז הספיק כל אחד מהם לכבוש את היכל מנורה כמה וכמה פעמים, וכעת הם מכריזים כאמור על מופע משותף.

לפני כחודש פרסם פלוטניק פוסט ברשתות החברתיות שבו הביע תמיכה בהפגנות נגד המהפכה המשפטית. "חבר שלח לי פוסט שריטה כפרה עליה כתבה, בו היא פנתה לנבחרי הציבור וביקשה שידברו ביניהם ויפתרו", כתב בפייסבוק ובאינסטגרם. "אני לא פונה לנבחרי הציבור כי אני לא מאמין בנבחרי הציבור. אני פונה אלינו. כי אני מאמין בנו. עבדכם הנאמן תומך בהפגנות האנרכיסטים הלוא הם אנשי צה"ל, יוצאי יחידות קרביות, מילואימנקים, גברים ונשים, משלמי מיסים, מבוגרים וצעירים שנותנים את חייהם עבור המדינה הזאת.

"ברמת האישית, בחיי הפרטיים, אני הולך לדבר ולנהל שיח פתוח עם אנשים חכמים וטובים מהצד השני של המתרס, אנשים שלא מסכימים איתי", הוסיף וכתב. "כמה מכם הולכים לעשות כמוני יא מניאקים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully