וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הצל תוקף בחריפות את הממשלה: "אתם כישלון מביש ומביך"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 8:18

הראפר תקף בצורה חסרת תקדים את ממשלת נתניהו שבה הוא תומך: "הרבה מהתומכים שלכם אומרים 'וואלה, הממשלה הקודמת עשתה יותר מכם'. אתם יודעים מה? מאוד קשה לי להגיד להם שהם טועים, כי הם לא. אם הממשלה הקודמת הייתה מתנהגת כמוכם, אני די הייתי כותש אותה"

הראפר יואב אליאסי ("הצל") יצא במתקפה חריפה נגד ממשלת הימין שבה הוא תומך. בסרטון שהעלה לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלו, שבהם חברים מאות אלפי עוקבים, הוא דיבר במשך דקה וחצי על הרפיסות של הממשלה אל מול גל הטרור ואף הגדיל ואמר שהממשלה הקודמת נהגה בצורה עדיפה.

"מה קורה ממשלת הימין בראשות נתניהו?", אמר. "כולם יודעים שאני איש ימין מובהק, לא מזגזג, הולך ישר. בימים אלה מאוד קשה להגן עליכם. מאוד קשה להסביר את הצד שלכם. אתם יכולים להגיד לי שאולי יש איזו תוכנית גדולה, אולי יש היגיון שאתם לא מחזירים שום מלחמה לא בצפון ולא בדרום, לא עושים שום דבר בזמן שדורסים אותנו, רוצחים את האחיות שלנו, רוצחים את האחים שלנו.

"הרבה מהתומכים שלכם אומרים 'וואלה, הממשלה הקודמת עשתה יותר מכם'. אתם יודעים מה? מאוד קשה לי להגיד להם שהם טועים, כי הם לא. אבל אולי יש תוכנית יותר גדולה, אולי קורה משהו שאני לא יודע. למרות שכולם יודעים שאם הממשלה הקודמת הייתה מתנהגת כמוכם, אני די הייתי כותש אותה לאפר. אתם כישלון מביש ומביך".

הצל המשיך ותקף גם את הרפיסות ההסברתית של ממשלת נתניהו: "אתם בהסברה כישלון. נכשלתם בהסברה על הרפורמה. מה נכשלתם? הדלקתם את כולנו, ואז כיביתם את הלהבות ונשארנו עם השריפה. תודה רבה לכם. והיום אתם כישלון בלהסביר כל מה שקורה פה, להסביר מה שקורה בהר הבית. אתם כישלון. אולי כדאי שתתעוררו הסברתית. תסבירו מה קורה כאן, העם רוצה להבין מה אתם עושים. העם רוצה לשמוע מה הפתרון שלכם, גם אם אין לכם פתרון".

  • עוד באותו נושא:
  • הצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully