וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מרגיע את המעריצים ומסביר: "הכאב פשוט הכניע אותי"

11.4.2023 / 13:07

אחרי שהזמר התעלף אתמול במהלך הופעתו בהאנגר 11, הוא משתף היום ברשתות את ההסבר לכך: "לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי". עוד הוסיף הזמר שהוא בסדר ומודה למעריצים על הדאגה

הקהל בהופעתו של אייל גולן בהאנגר 11 בתל אביב, לאחר שהופסקה, מתבשר שהזמר התעלף, בטרם פונה לחדר מיון/יח"צ

הזמר אייל גולן פרסם היום (שלישי) ברשתות החברתיות את ההסבר לכך שהתעלף אתמול במהלך הופעתו בהאנגר 11 בתל אביב.

"קהל יקר שלי, אני אתחיל בזה שאני בסדר, תודה לאל", כתב הזמר בפוסט. "אתם יודעים שהתקשורת בינינו היא הדבר הכי חשוב לי ואני רוצה לשתף אתכם במה שעובר עליי. לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי. כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה הזו שכולנו נמצאים בה, והחלטתי לא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום מבחינתי בשביל לשיר לכם. אתמול במהלך ההופעה השנייה הכאב פשוט הכניע אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים.

"אז קודם כל אני רוצה להתנצל מעומק ליבי מכל מי שרכש כרטיסים, נסע בפקקים והתאכזב שההופעה נעצרה, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה ולכן אני מבטיח לכם שכל מי שרכש כרטיס, אנחנו נשחזר את הערב הזה בצורה הכי מדהימה שיש, רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעה בימים הקרובים. ברשותכם אני רוצה להודות לצוות מגן דוד אדום שהעניקו לי טיפול רפואי במקום, צוות מסור ומדהים שעזרו לי מאוד, תודה לכל אנשי ההפקה ולצוות האנגר 11. ולכם קהל שלי, תודה על הדאגה, החום והאהבה המטורפת! אתם הקהל הכי טוב והכי חזק שקיים בכל העולם. אוהב אתכם בכל ליבי ומחכה כבר לפעם הבאה שנפגש, נשיר, נרקוד ונתרגש יחד. חג פסח שמח ורק בריאות לכולם".

אייל גולן בהופעה. צילום מסך, צילום מסך
רק בריאות. אייל גולן/צילום מסך, צילום מסך

ההופעה של גולן אתמול הופסקה לאחר שלא חש טוב והתעלף. צוות מגן דוד אדום שהיה במקום נתן לזמר טיפול מאחורי הקלעים. רוכשי הכרטיסים המאוכזבים יקבלו פיצוי - ויוכלו להגיע למופע נוסף שיתקיים בתאריך חדש. הזמר נמצא בהכרה מלאה והוא בסופו של דבר לא פונה לחדר מיון אלא לביתו.

בימים האחרונים גולן לא חש בטוב אולם למרות מצבו הרפואי החליט שלא לוותר על שני המופעים המתוכננים בחול המועד פסח בהאנגר 11. אמש בהופעתו הראשונה במקום אמר לקהל כי הוא לא חש בטוב אך יעשה את הכל בשביל לא לאכזב אותם ואכן קיים את המופע כמתוכנן ואירח את דודו אהרון.

הערב במהלך הופעתו הרגיש כי הוא לא יכול להמשיך את המופע ולאחר כמעט כשעה עצר את המופע והתעלף מאחורי הקלעים. צוות מד"א טיפל בו, הבדיקות שלו היו תקינות - והוא שוחרר בסופו של דבר לביתו.

צפו למעלה ברגע שבו מפיק המופע הודיע לקהל על הפסקת המופע.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully