וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנשיונל: דודו טסה וג'וני גרינווד ("רדיוהד") מוציאים יחד אלבום

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 15:03

טסה הכיר את גרינווד כאשר חימם את סיבוב ההופעות של רדיוהד ומאז הם נמצאים בקשר הדוק. האלבום החדש, שייקרא "ג'ארק קריבק", ייצא ב-9 ביוני. זהו אלבום של שיתופי פעולה המפגיש זמרים ומוזיקאים מרחבי המזרח התיכון לביצועים חדשים ליצירות מהתרבות הערבית

דודו טסה והכוויתים בחדר חזרות בשנת 2019, מצטלמים לפרוייקט "דיזר סשן" עם השיר "לטריב עני ותרוח" ("La Trib Ani Utruch") שנלקח בחלקו לפתיח הסדרה "פאודה"/בימוי: אריאל סנפירי ואריק פוטרמן, הפקה: DEEZER

המוזיקאי דודו טסה חושף את הפרויקט הבינלאומי החדש שלו - אלבום משותף עם המוזיקאי והגיטריסט ג'וני גרינווד - חבר להקת רדיוהד. האלבום החדש, שייקרא "ג'ארק קריבק" (בתרגום מהערבית: "שכנך הוא קרובך"), ייצא ב-9 ביוני באחת מחברות התקליטים הגדולות בעולם - BMG - תחת הלייבל Records Circuit World. הפרויקט הופק על ידי דודו וג'וני יחדיו כאשר על המיקסים אחראי המפיק האגדי נייג'ל גודריץ' (Godrich Nigel) שעבד עם פול מקרטני, בק, רד הוט צ'ילי פפרז ועוד.

"ג'ארק קריבך" הוא אלבום של שיתופי פעולה המפגיש זמרים ומוזיקאים מרחבי המזרח התיכון, (ירדן, מצרים, סוריה, לבנון) לביצועים חדשים ליצירות מהתרבות הערבית. כעת נחשף השיר הראשון מתוך האלבום, שיר מהאמירויות - 'Shay Ashufak' בהשתתפות הזמר הלבנוני רשיד א־נג'אר. האזינו לשיר כאן למעלה.

הקשר בין דודו טסה לג'וני גרינווד נמשך שנים ארוכות. דודו טסה והכווייתים חיממו בעבר את סיבוב ההופעות של רדיוהד, שם הם נפגשו ויצרו קשר הדוק, וגרינווד אף ניגן גיטרה בלהיט "איזה יום" של טסה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully