וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 14 טוען: תקלה מכוונת שיבשה את ריאיון נתניהו ב"פטריוטים"

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 0:05

במהלך הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 נרשמה תקלה בשידור של הערוץ למשך כדקה - ולטענת הערוץ, מדובר בפעולה זדונית מצד גורמים שחיבלו בשידור וכי הנהלת הערוץ מתכוונת להגיש מחר לתלונה במשטרת ישראל

במהלך הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 נרשמה תקלה בשידור של הערוץ למשך כדקה - ולטענת הערוץ, מדובר בפעולה זדונית מצד גורמים שחיבלו בשידור וכי הנהלת הערוץ מתכוונת להגיש מחר לתלונה במשטרת ישראל.

מטעם ערוץ 14 נמסר: "במהלך ראיון ראש הממשלה נתניהו בתכנית 'הפטריוטים', התרחשה תקלה חשודה ולא אופיינית אשר שיבשה את הפצת השידור למשך כדקה. מתחקיר ראשוני של מומחים בתחום, עולה חשש כי מדובר בתקלה בזדון שבוצעה על ידי גורם שהשיג גישה למערך ההפצה. הנהלת הערוץ תמשיך לפעול אל תוך הלילה לתחקר את האירוע החמור, כדי להגיע לגורמים שעומדים מאחורי החבלה. תלונה תוגש למשטרת ישראל מחר בבוקר.

עוד נמסר: "הניסיונות לסתימת פיות באלימות כנגד כתבי הערוץ, בהפגנות כנגד הערוץ וכעת גם בחשד לחבלה בשידור רק יגדילו את נתוני הצפיה בערוץ".

בנימין נתניהו הפטריוטים ערוץ 14 ינון מגל. ערוץ 14, צילום מסך
שיבוש. נתניהו/צילום מסך, ערוץ 14

כבר בשידור עצמו נדרש המגיש ינון מגל לנפילת השידור למשך דקה ואמר לקהל הצופים בבית: "ככל הנראה זה נגרם בשל חבלה בשידור. לפיד פשוט לא הצליח לסגור את הערוץ אז יש כאלה שמנסים לעשות את זה בצורה טכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully