וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק ניקולסון נראה לראשונה מזה שנה וחצי. צפו

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 11:01

השחקן האמריקאי בן ה-85, זוכה שלושה פרסי האוסקר, נראה מבלה במרפסת שלו בבוורלי הילס. הופעתו הפומבית הקודמת היתה לפני 18 חודשים, והופעתו האחרונה על המסך היתה בסרט "איך אתם יודעים" בשנת 2010

השחקן האמריקאי ג'ק ניקולסון נראה אתמול (חמישי) לראשונה מזה שנה וחצי בעודו מבלה במרפסת שלו בבוורלי הילס. ניקולסון בן ה-85, זוכה שלושה פרסי האוסקר, נראה לאחרונה באוקטובר 2021 לצד בנו ריי בן ה-31, בעודו יושב ליד בית המשפט וצופה במשחק של לוס אנג'לס לייקרס. על פי דיווחים, ריי הוא בין האנשים הבודדים שניקולסון שומר עמם על קשר.

בתמונות שפורסמו בדיילי מייל, ניקולסון נראה אתמול בלוס אנג'לס כשהוא נשען על מעקה המרפסת ומקיש עליו, יושב ועומד, נהנה מהאוויר ולובש חולצה כתומה רפויה ומכנסי טרנינג רחבים. בשלב מסוים התעמק במבטו במסוק שטס מעליו.

"הוא הבהיר שביתו הוא מבצרו, אבל אנשים רק רוצים שהוא ייצא מהבית ויספר להם איך הוא, או לפחות ירגיע אנשים שהוא בסדר", אמר בינואר חבר עלום שם של השחקן לאתר הרכילות "רדאר אונליין". "ג'ק בקשר עם קרוב משפחה מסוימים, במיוחד עם בנו ריי שהוא כל כך גאה בו, אבל ימיו החברתיים חלפו מזמן". עוד טען החבר האלמוני כי בעוד שניקולסון בכושר גופני טוב, "המוח שלו הלך". בעבר נפוצו שמועות שהוא פרש ממשחק על רקע מאבק בדמנציה וקושי לזכור את הטקסטים של תפקידיו.

בניגוד לטענות האלה, מגיש פוקס ניוז לשעבר ביל אוריילי אמר כי הדיווחים על בריאותו הרופפת של ניקולסון אינם נכונים. "ביקרתי את ג'ק ניקולסון לפני כמה חודשים, הייתה לנו שיחה ארוכה והיו לו כל מיני שאלות אינטלגנטיות. אני חבר שלו כבר עשרות שנים. הוא בן 85, אוקיי? אבל הוא זריז יותר אינטלקטואלית מנשיא ארצות הברית".

ההופעה האחרונה של ניקולסון על המסך היתה בקומדיה הרומנטית הקולנועית "איך אתם יודעים" בבימוי ג'יימס ברוקס משנת 2010, בה כיכב לצד ריס וית'רספון, פול ראד ואואן וילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully