וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: רטרוספקטיבה של אלברטו ג'קומטי תוצג במוזיאון תל אביב

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 16:14

התערוכה "שוב, מהתחלה", שעיקרה עבודות מאוסף קרן ג'קומטי לצד פריטים מאוסף מוזיאון תל אביב לאמנות ומוזיאון ישראל, תציג 130 עבודות מארבעת עשורי הפעילות של אלברטו ג'קומטי, משנות ה-20 ועד מותו ב-1966

אלברטו ג'קומטי. הרברט מטר,
ג'קומטי/הרברט מטר

מוזיאון תל אביב לאמנות רטרוספקטיבה של אלברטו ג'קומטי, מהאמנים החשובים במאה ה-20. התערוכה "שוב, מהתחלה", שעיקרה עבודות מאוסף קרן ג'קומטי לצד פריטים מאוסף מוזיאון תל אביב לאמנות ומוזיאון ישראל, תציג 130 עבודות מארבעת עשורי הפעילות של אלברטו ג'קומטי, משנות ה-20 ועד מותו ב-1966. יוצג בה מבחר מיוחד של עבודות מהפרק הסוריאליסטי ביצירתו של ג'קומטי, לצד פסלי גבס וברונזה איקוניים, ציורים, רישומים ותחריטים, המקיפים את מלוא הטווח של יצירתו. את התערוכה מלווה קטלוג מקיף בעברית ובאנגלית. זו תהיה הפעם הראשונה שבה תוצג בישראל רטרוספקטיבה של האמן החשוב.

תערוכת ג'קומטי תהיה פתוחה לציבור הרחב מ-6 במאי עד 7 באוקטובר 2023 ותחנוך את ביתן איל עופר החדש, שלוחה של מוזיאון תל אביב לאמנות הממוקמת בלב העיר. הביתן ייפתח מחדש לקהל, לאחר שעבר חידוש ושדרוג נרחב. את התערוכה יאצרו רונילי לוסטיג-שטינמץ, הוגו דניאל. קרדיט סוויס היא נותנת החסות לתערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully