וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי מינוג תגלם את עצמה בקומדיית פשע חדשה של שונדה ריימס בנטפליקס

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 11:57

כוכבת הפופ האוסטרלית תשחק ב-"The Residence", קומדיית פשע חדשה של נטפליקס מבית ההפקות של שונדה ריימס, לצד קאסט הכולל את אוזו אדובה, אנדרה בראוור, ג'יין קרטין ואלייזה קופ

קיילי מינוג. GettyImages
קיילי מינוג/GettyImages

הזמרת קיילי מינוג תגלם את עצמה במיני-סדרה חדשה של נטפליקס, "The Residence", מבית ההפקות של שונדה ריימס ("ברידג'רטון", "האנטומיה של גריי"), כך מדווח אתר דדליין הוליווד.

כוכבת הפופ האוסטרלית, שכמובן החלה את קריירת המשחק שלה באופרת הסבון "שכנים שכנים" במולדתה, תשחק הפעם לצד קאסט עתיר כוכבים. בין היתר הוא כולל את אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש"), אנדרה בראוור ("ברוקלין תשע תשע"), ג'יין קרטין ("סאטרדיי נייט לייב", "מפגשים מהסוג האישי"), אלייזה קופ ("הכל לטובה", "איש העתיד"), אדווינה פינדלי ("הסמויה", "טרמיי"), ג'ייסון לי ("קוראים לי ארל"), קן מרינו ("ורוניקה מארס", "קיץ אמריקאי חם ורטוב"), סוזן קלצ'י ווטסון ("החיים עצמם"), אייזיאה וויטלוק ג'וניור ("הסמויה", "כבודו"), מרי ווייסמן ("מסע בין כוכבים: דיסקברי") ורנדל פארק ("חמוץ מתוק", "בלוקבסטר").

בסדרה, קומדיית פשע בת שמונה פרקים, אדובה תגלם בלשית אקסצנטרית שמגיעה לחקור מקרה מוות בבית הלבן, מקום עם 132 חדרים ו-157 חשודים, וכל זאת על רקע סעודה רשמית שצפויה להתקיים במקום. נימת הסדרה מתוארת כ"סקרובול מסתורין המתרחש בקומות העליונות, התחתונות והאחוריות של הבית הלבן, בקרב הצוות המגוון של האחוזה המפורסמת ביותר בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully