וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו מקונוהיי: "ייתכן שוודי הרלסון הוא אחי למחצה"

16.4.2023 / 14:10

השחקנים האמריקאיים חברים שנים רבות ושיחקו ביחד בסרטים וגם בסדרה "בלש אמיתי". הם גילו שאמו של מקונוהיי הכירה את אביו של הרלסון, וחושדים שה"היכרות" הפכה אותם לאחים למחצה. השניים שוקלים לבצע בדיקת דנ"א כדי לאמת את החשדות שלהם

וודי הארלסון ומתיו מקונוהי. Gary Miller, GettyImages
אחים למחצה? וודי הרלסון ומתיו מקונוהיי/GettyImages, Gary Miller

מתיו מקונוהיי אומר כי וודי הרלסון והוא עשויים להיות אחים.

בין השחקנים האמריקאיים קיים קשר שנמשך עשרות שנים. הם הכירו כששיחקו יחד בסרט הקומי "החיים בשידור חי" בבימוי רון האוורד, שיצא לאקרנים ב-1999. בהמשך שיחקו ביחד בסרט "גולש, אחי" ובעונה הראשונה עטורת השבחים של הסדרה "בלש אמיתי". בנוסף, הם ישחקו ביחד בסדרה הקומית "Brother From Another Mother" של אפל טיוי פלוס, שתציג תיאור בדיוני של הקשר ביניהם.

"הילדים שלי קוראים לו דוד וודי, והילדים שלו קוראים לי דוד מתיו", אמר מקונוהיי בריאיון לפודקאסט של קלי ריפה, "אתה רואה תמונות שלנו והמשפחה שלי חושבת שהרבה תמונות שלו זה אני. המשפחה שלו חושבת שהרבה תמונות שלי זה הוא".

"ביוון, לפני כמה שנים, ישבנו ודיברנו על כמה שאנחנו והמשפחות שלנו קרובים, ואמא שלי שהייתה שם אמרה 'וודי, הכרתי את אבא שלך'", הוסיף מקונוהיי, "לכולם היה ברור למה אמא שלי התכוונה כשאמרה שהיא 'הכירה'. המשכנו לפענח את המשמעות של ה'הכירה' ועשינו קצת מתמטיקה וגילינו שאבא (של הרלסון) היה בחופשה באותו זמן שאמא ואבא שלי היו בגירושים השניים שלהם. אז יש סימנים ומקומות אפשריים במערב טקסס, שבהם אולי הייתה התכנסות, או פגישה או רקע ה'היכרות'".

מקונוהיי אמר עוד כי הוא והרלסון נמצאים פסע מלעשות בדיקת דנ"א כדי לאמת את החשדות שלהם. עם זאת, הוא מסתייג יותר מהרלסון מהאפשרות שאביו אולי אינו ההורה הביולוגי, "אחרי 53 שנים של אמונה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully