וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ HOT8 משווה את הנאצים אלינו?!": הציוץ הביזארי של מני אסייג

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 10:56

התסריטאי והסאטיריקן העלה צילום מסך שבו HOT8 מקדמים סרט על מיליציית "החולצות החומות" תוך שהם מסבירים "הכירו את המיליציה המורכבת מבריונים ומובטלים שסייעו להיטלר לשים קץ לדמוקרטיה", ובתגובה תהה: "יש פה סוג של השוואה מרומזת אלינו?!"

התסריטאי והסאטיריקן מני אסייג, אחיו של הקומיקאי שלום אסייג שצפוי להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב, פרסם ציוץ מוזר שבו תהה אם HOT8 משווה את מיליציית "החולצות החומות" של הנאצים לימין בישראל. אסייג העלה לטוויטר צילום מסך שבו HOT8 מספרת על הסרט "היטלר והשריפה ברייכסטאג" ששודר אמש. בהסבר של HOT8 נכתב: "הכירו את החולצות החומות - המיליציה המורכבת מבריונים ומובטלים שסייעו להיטלר לשים קץ לדמוקרטיה". אסייג פרסם את התמונה ומעליה כתב: "יש פה סוג של השוואה מרומזת אלינו או שבגלל שיש לי יס, אני מתקשה להבין את המסרים החבויים של הוט?".

בתגובה זכה אסייג לתגובות רבות, שלא הבינו מה אסייג רוצה ולמה הוא בכלל חושב שיש מקום להשוואה בין הימין הישראלי לבין המיליציה של היטלר, כולל תגובות מאנשי ימין. "ברור שאין השוואה. למה שתחשוב דבר כזה?", שאלה אותו אחת הצייצניות. אסייג השיב לה: "לאחרונה אני חשדן וסקפטי מאי פעם". בתגובה לצייצן שאמר לו "לא היום, אתה מעל זה", ענה: "אני חושב שדווקא היום יקירי! דווקא ביום הזה לא יתכן שמישהו יעשה השוואה איומה כזו!".

צייצן ימני אחר כתב לאסייג: "אחי, איזו השוואה? מן הסתם בערב יום השואה ערוץ 8 ישדר תכנים כאלה. מבין ת'עצבים עם מה שעשו לביסמוט וזה אבל לא צריך לדמיין דברים". אסייג השיג לו: "אני קורא את מה שהם צייצו יקירי ומבין טוב את כוונתם". הצייצן השיב לו בתגובה: "גם אם אתה צודק ציוצים כאלה מוציאים אותך פרנואיד וזה משחק לידיהם, זו דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully