וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העתיד", סרטו של הבמאי נעם קפלן, יתחרה בפסטיבל טרייבקה

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 18:21

הסרט, דרמת מתח פוליטית בכיכובן של ריימונד אמסלם, סמר קופטי ודר זוזובסקי, יתחרה בפסטיבל שיתקיים בחודש יוני

העתיד סרט של נעם קפלן. נטי לוי,
העתיד סרט של נעם קפלן/נטי לוי

"העתיד", סרטו החדש של הבמאי נעם קפלן, יציג בבכורה עולמית בפסטיבל טרייבקה. הסרט, דרמת מתח פוליטית בכיכובן של ריימונד אמסלם, סמר קופטי ודר זוזובסקי, יתחרה בפסטיבל שיתקיים בחודש יוני. הסרט נסוב סביב שלוש דמויות נשיות הנקשרות זו לזו סביב אירועי חיים ומוות; רצח פוליטי והריון פוטנציאלי. ההקרנה החגיגית בניו-יורק תהיה הבכורה העולמית של הסרט, שנכתב ובוים על ידי נעם קפלן.

הפסטיבל שיתקיים ביוני, הוקם על ידי השחקן רוברט דה נירו וג'יין רוזנטל לפני למעלה מ-20 שנה לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר ונחשב לאחד הפסטיבלים החשובים בעולם.

נעם קפלן מסר: "הסרט, שדובר עברית וערבית, צולם בימים הקשים של שלהי מגיפת הקורונה, מבצע 'שומר החומות', מהומות בירושלים ובערים המעורבות האחרות, ומערכת בחירות מסיתה ומפלגת. כאשר על סט הצילומים, בין צפירת יום הזיכרון לבין מטחי טילים, משתפים פעולה יהודים וערבים, אוהבי אדם ואוהבי קולנוע. פסטיבל הקולנוע של טרייבקה הוא הזדמנות נפלאה להציג את הסרט הזה, ובאמצעותו את פניה (ונופיה) היפים והאלימים של ישראל. את אותה סתירה אכזרית ורבת-יופי של הארץ שלנו ושל עתידנו".

הסרט הופק על ידי "גם סרטים" - אורית זמיר ויואב רועה, בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי ומפעל הפיס. הוא פותח בחממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי. הסרט יופץ על ידי בתי קולנוע לב במהלך 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully