וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק נועה קירל: גם אנה זק לוהקה לפסטיגל 2023

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 16:14

אמש חתמה קירל על חוזה השתתפות בפסטיגל שייערך בחנוכה 2023 ולפי הודעה מטעם ההפקה, היא צפויה לקחת חלק מרכזי בסיפור עלילת הפסטיגל אשר העבודה עליו החלה בחודשים האחרונים. בנוסף אליה, גם אנה זק תשתתף בפסטיגל

נועה קירל/יח"צ

ליהוקים ראשונים לפסטיגל 2023: אחרי היעדרות של שנה, הזמרת הכי מצליחה בישראל נועה קירל חוזרת אל המופע הכי גדול של חנוכה. אמש חתמה קירל על חוזה השתתפות בפסטיגל שייערך בחנוכה 2023 ולפי הודעה מטעם ההפקה, היא צפויה לקחת חלק מרכזי בסיפור עלילת הפסטיגל אשר העבודה עליו החלה בחודשים האחרונים. מטעמה של קירל נמסר: "אני מאושרת לחזור הביתה לפסטיגל אחרי הפסקה קצרה. התגעגעתי ואני בטוחה שהולך להיות הכי כיף בעולם".

בנוסף לקירל, גם אנה זק צפויה להשתתף בפסטיגל השנה ולחזור לשתף פעולה עם נועה קירל. זו תהיה השנה השלישית ברצף שבה זק לוקחת חלק במופע.

המופע שהתקיים בחנוכה האחרון התקיים, כאמור, ללא נועה קירל. נבחרת הכוכבים כללה את עדן חסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, שלישיית "מה קשור", יעל אלקנה, לינוי אשרם ועוד. הפסטיגל נקרא "פסטיגל על פסטיגל" כאשר דמותה של אליאנה תדהר מונתה לבמאית המופע לאחר שדמותו של חנוך רוזן קיבלה הצעה מעבר לים, והיא צריכה לעמוד במשימה להרים את המופע הגדול בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully