וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל, נרקיס ומיטב להקות המחול: מה צפוי בפסטיבל אשדודאנס?

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 10:22

הפסטיבל הבינלאומי למחול אשדודאנס חוזר בפעם השישית לארבעה ימים גדושים של מופעי מחול בהשתתפות להקות המחול המובילות בארץ. הפקות מקור, סדנאות אמן עם אורחים מחו"ל, מופעי מחווה והוקרה וגם נועה קירל ודנה אינטרנשיונל

נועה קירל/יח"צ

הפסטיבל הבינלאומי למחול אשדודאנס חוזר בפעם השישית לארבעה ימים גדושים של מופעי מחול בהשתתפות להקות המחול המובילות בארץ. הפסטיבל יציג הפקות מקור, סדנאות אמן עם אורחים מחו"ל, מופעי מחווה והוקרה וגם הופעות של כמה מהאמנים הגדולים בישראל, ביניהם נועה קירל, דנה אינטרנשיונל, בניה ברבי, דני רובס, להקת שלווה, נרקיס, רותם כהן, ואלרי חאמתי, שימי תבורי, קובי אפללו, מאיה בוסקילה ועוד.

את הפסטיבל יפתח המופע "נקודה בזמן - סיפורו של המחול הישראלי" בהשתתפות נועה קירל, להקת שלוה, נרקיס, בניה ברבי, אוהד שרגאי, סגיב כהן, דני רובס ו-ואלרי חמאתי, יחד עם כ-2,000 רקדנים - מראשיתו של הפולקלור ועד היצירה העכשווית המרתקת ופורצת הגבולות.

מופע הנעילה - "מעלה מעלה - לרקוד עם מלך הפופ צביקה פיק" מוקדש למוזיקאי שהלך השנה לעולמו. ישתתפו: אדם, מיי פיינגולד, אילנה אביטל, רותם כהן, דנה אינטרנשיונל, שרי, שימי תבורי, קובי אפללו, וריקי בן ארי.

עוד בפסטיבל: סטפאפ עם להקת ג'נסיס, מופע מחווה לשיריה של המשוררת רחל שפירא, מופע מקורי עם שירים וריקודים מתוך הרגעים הגדולים של הקולנוע הישראלי, ערב מחווה לשיריו של אביהו מדינה ועוד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully