וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני וייס ימונה למנכ"ל החדש של הבימה

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 17:19

וייס מכהן כיום כיו"ר פורום מוסדות תרבות בישראל וכן כמנכ"ל המדיטק והחברה לפיתוח תרבות בחולון, ובעבר שימש כמנכ"ל תיאטרון החאן. הוא ייכנס לתפקידו כמנכ"ל הבימה לאחר פרישתו של המנכ"ל הנוכחי נעם סמל בסוף יוני 2023

דני וייס. אלעד שריג,
דני וייס/אלעד שריג

דני וייס ימונה לתפקיד המנכ"ל החדש של תיאטרון הבימה, כך אישר פה אחד הוועד המנהל של התיאטרון. על וייס המליצה ועדת איתור בראשות זיוה פתיר ובהשתתפות עו"ד ליאור שפירא ועמי כץ בליווי לשכת התאגידים. המינוי ייכנס לתוקף לאחר פרישתו של המנכ"ל הנוכחי נעם סמל בסוף יוני 2023, המכהן בתפקידו מאז דצמבר 2019.

וייס מכהן כיום יו"ר פורום מוסדות תרבות בישראל וכן כמנכ"ל המדיטק והחברה לפיתוח תרבות בחולון, המאגדת בתוכה את כל מוסדות התרבות בעיר. בעבר שימש כמנכ"ל תיאטרון החאן וגופי תרבות נוספים.

גורם בהבימה מגלה לוואלה! תרבות שדני וייס גבר על המתמודדים לתפקיד גיל עומר יו"ר תאגיד השידור הישראלי, רן שפירא מנכ"ל סל תרבות ארצי, שרון בר לב מנכ"לית עמותת הכוריאוגרפים, אמי ליברמן מנכ"לית בית הספר למשחק ניסן נתיב והמפיק והעורך קובי סיט.

הבימה. ראובן קסטרו
תיאטרון הבימה/ראובן קסטרו

ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי, מסר: "אני מברך את דני וייס אשר נבחר לתפקיד מנכ"ל תיאטרון הבימה. בטוחני כי דני, רב הניסיון והכישורים, יוביל את התיאטרון לשיאים חדשים. לתיאטרון הלאומי הבימה יש היסטוריה מפוארת ועתיד מזהיר עוד לפניו. התיאטרון הלאומי בן ה-101, שהפך להיות תאגיד עירוני לאחר שעיריית תל אביב-יפו נשאה באחריות על המשך פעילותו, ממשיך וימשיך להיות שחקן מרכזי בשדה התרבות הישראלי. עיריית תל אביב יפו גאה לתמוך בתרבות, נשמת אפה של העיר וכך ימשיך להיות גם בעתיד. זו ההזדמנות גם להגיד תודה למנכ"ל היוצא נעם סמל, שנענה לקריאה להוביל את התיאטרון הלאומי בתקופת מעבר לא פשוטה וקשה ועשה זאת בהצלחה יתרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully