וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה נפגשה עם ראשי המחאה נגדה: "ידעתי שיש עם מי לדבר, הם אחים שלי"

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 20:46

ראשי המחאה נגד הזמרת מירי מסיקה בטירת כרמל, קריית מוצקין ונהריה נפגשו היום עם מסיקה בניסיון להרגיע את הרוחות. בפגישה ביניהם הבטיחה הזמרת לפרסם סרטון שבו קריאה לקירוב לבבות - וכך עשתה. בסרטון אמרה: "דיברנו, התווכחנו, התחבקנו. אני יודעת מאיפה הם מגיעים"

מירי מסיקה מבצעת את "עומר שריף" מתוך המחזמר "ביקור התזמורת"/DonmarWarehouse

ראשי המחאה נגד הזמרת מירי מסיקה בטירת כרמל, קריית מוצקין ונהריה נפגשו היום (ראשון) עם מסיקה בניסיון להרגיע את הרוחות ולהנמיך את להבות המחאה. בפגישה ביניהם הבטיחה הזמרת לפרסם סרטון עם קריאה לקירוב לבבות.

שעה קצרה לאחר המפגש, מסיקה אכן פרסמה סרטון באינסטגרם שבו סיפרה על המפגש המרגש עם נציגי המוחים נגדה. "חזרתי מטירת הכרמל אחרי הפגישה איתם. דיברנו, התווכחנו, התחבקנו וזה היה כל כך מרגש. הלכתי בלי תקשורת ובלי מאבטחים למרות שזה נראה מאד מאיים, ידעתי שזה שטויות ושהאנשים הם זהב. זה המסר שרציתי להעביר. כשאמרתי לאנשים שאני הולכת, אמרו לי 'אין לך עם מי לדבר שם'. אבל התעקשתי ללכת כי ידעתי שיש עם מי לדבר. לא הייתה שום אלימות נגדי. זה אנשים טובים שהקשיבו לי. אני הקשבתי להם ולכאב שלהם. זה לא חוכמה להתבצר רק עם אנשים שחושבים כמוך. היה לי חשוב שיידעו שהם אחים שלי. אני רואה אותם, אני יודעת מאיפה הם מגיעים. אני אילחם על הדעות שלי לנצח ואני אוהב אותם לנצח".

לפני מספר ימים קראו תושבי טירת הכרמל לבטל את הופעתה הצפויה של מסיקה ביום העצמאות בשל התבטאויותיה של הזמרת נגד נתניהו וממשלת ישראל. המחאה אט-אט התפשטה לערים נוספות, כגון נהריה וקריית מוצקין שגם בהן היא אמורה להופיע, אלא שהיום כאמור נועדה מסיקה עם המוחים נגדה. אלו הסבירו לה מה הפריע להם בדברים שפרסמה והיא כאמור הבטיחה לפרסם סרטון עם קריאה לאחדות, ובכך הצדדים שמו קץ לפרשה.

מסיקה שרה למוחים נגדה

מירי מסיקה נפגשה עם ראשי המחאה נגדה. מתן מורד, צילום מסך
מסיקה והמוחים/צילום מסך, מתן מורד

ראשי המחאה שנפגשו עם מסיקה סיפרו כי הייתה שיחה טובה מאוד בין הצדדים. "פגשנו אישה מדהימה, לבבית וחמה", סיפרו לוואלה! תרבות מאירה ואלון טובינו ומתן מורד שיחד עם רפי קוסטה הובילו בשבועיים האחרונים את המחאה נגד הופעתה של מסיקה בטירת כרמל. "הגיעו גם מובילי המחאה מקרית מוצקין ונהריה. בניגוד ללשונות הרעות, מירי מסיקה לא 'נכנעה' ולא 'התקפלה'. היא פשוט ישבה ושמעה והפנימה והבינה כמה אנשים נפגעו מדברים שהיא אמרה ובמיוחד מהכינוי 'ביביסטים' שזה מאד פגע באנשים. היא הבינה שלא היתה כל כוונה לאלימות. היא אמורה להעלות סרטון משלה ואז סופית הכל יהיה מאחורינו ונבוא לראות אותה בהופעה ונפרגן".

לפני כשבועיים תקפה מסיקה את ראש הממשלה בעקבות נאומו לאומה, שבו הכריז על כך שהחליט שלא לפטר בסופו של דבר את השר גלנט. אחרי מבול של תגובות שקיבלה, כתבה פוסט הבהרה: "ישבתי לפני הנאום המדובר בתקווה שבערב החג יינתן שביב תקווה, מסר מאחד לעם ישראל. שארגיש שראש הממשלה הוא גם שלי, ואכפת לו מהכאב והפחד שלי, ושל חצי מהעם הזה. אם תהיה רפורמה משפטית במתכונת הנוכחית, הדמוקרטיה תיפגע אנושות. אני כבר מזמן לא חלשה או מוחלשת, אבל בניגוד לשרי הממשלה, לא שוכחת מאיפה באתי ולעולם לא אפסיק להילחם עבור מה שצודק בעיניי, גם אם זה לא משרת את האינטרסים האישיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully