וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונו: "זה מקצוע מורכב, אין בו הבטחות, אבל אני מנסה ליהנות"

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 8:55

לאחר שנה עמוסה בשיאים ופסק זמן קצר, נונו חוזרת עם שתי הופעות ענק. בריאיון לאיריס קול ב-103fm סיפרה: "מתקדמים מהר מאוד במקצוע הזה, אז מדי פעם צריך לעצור ולקחת נשימה"

לאחר שנה עמוסה בשיאים ובתארים (ביניהם תואר "אמנית השנה" במצעד השנתי של וואלה! ו-eco99fm), המוזיקאית נונו החליטה לקחת פסק זמן ולטוס לחו"ל למספר חודשים כדי להתאוורר ולאגור כוחות. כעת היא חוזרת ובענק, עם שתי הופעות גדולות - אחת באמפי שוני והשנייה בפסטיבל ג'נסיס. רגע לפני המפגש עם הקהל, היא שוחחה עם איריס קול ב־103fm ושיתפה בתחושותיה.

"לא הגדרתי את זה כפסק זמן, פשוט אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות זה לטייל והייתה לי אפשרות לחופשת חורף, אז פשוט טסתי במטרה לחזור ולתת בראש", סיפרה. "מתקדמים מהר מאוד במקצוע הזה, יש הרבה מאוד דברים שצריך להכיל, אז צריך מדי פעם לקחת את הנשימות האלו - להיות בלי טלפון ופשוט להיתפס על הר".

כשדיברה על המקצוע, אמרה: "זה מקצוע מורכב, אין בו הבטחות, תמיד צריך לעשות משהו טוב, כי הציפייה גבוהה, אבל אני מנסה ליהנות ממה שאני עושה". לגבי המופעים באמפי שוני ובפסטיבל ג'נסיס אמרה כי היא מתרגשת מאוד: "כבר עשינו חזרות, יהיו הרבה הפתעות".

  • עוד באותו נושא:
  • נונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully