וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלו לא הצפות, זה פילטר של אפליקציה": פדיחת הענק ששודרה בחדשות 12

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 11:30

אתמול שודר בתכנית "שלוש" עם עופר חדד סרטון שרץ בחו"ל ובו "הצפה בחניון בפלורידה" אלא שלא מדובר כלל בהצפות אמיתיות אם כי בפילטר של אפליקציה. חדשות 12: "אנו מתנצלים בפני הצופים ונתחקר את התקלה"

פדיחה בשידור: אתמול שודר בתכנית "שלוש" עם עופר חדד סרטון שרץ בחו"ל ובו "הצפה בחניון בפלורידה" (ראו למעלה), אלא שלא מדובר כלל בהצפות אמיתיות אם כי בפילטר של אפליקציה שיצר "הצפה" שכלל לא קיימת בסרטון המקורי.

המגיש עופר חדד הציג את הסרטון וסיפר עליו: "עכשיו עם התמונות המשוגעות האלו שמגיעות אלינו מפלורידה. גשם הביא להצפות במקומות שונים, בין היתר בחניון התת קרקעי הזה שברגע אחד הפך להיות אקווריום של מכוניות. ולא רק מכוניות, אלא מכוניות שכל אחת יותר יקרה מקודמתה" החזאי מתן יעקב, שישב לצדו של עופר חדד, אמר שמה שמדאיג אותו הוא הצלמים שנכנסים לחניון ומצלמים: "מאוד מסוכן לשהות במצב שכזה. אלו תמונות מרהיבות ואני רק מקווה שהנזקים יהיו רק כלכליים במקרה הזה".

העיתונאי והצלם בועז ארד כתב בטוויטר: "זה לא 'הצפות בפלורידה', זה פילטר של אפליקציה. פשוט לא ייאמן שהאייטם הזה שודר בחדשות". גם אושיית הרשת יבגני זרובינסקי כתב באינסטגרם: "רץ איזה סרטון בחו"ל של 'הצפה בחניון בפלורידה' שנעשה באמצעות פילטר של איזו אפליקציה (שימו לב איזה צלולים המים כאילו זה חוף בקריביים). קיצר, בחדשות 12 שידרו את זה כאילו זה אירוע אמיתי שקרה".

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני הצופים ונתחקר את התקלה".

חדד עצמו התנצל גם הוא על התקלה: "שידרנו אתמול ב'שלוש' תמונות של חניון שלכאורה הוצף בפינת מזג האוויר, סרטון שלא נבדק כראוי לפני ששודר. התקלה מתוחקרת".

  • עוד באותו נושא:
  • עופר חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully