וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים בשדרות נגד איחור בהופעה של נועה קירל: "פשוט גועל נפש של עצמאות"

עודכן לאחרונה: 26.4.2023 / 12:38

נועה קירל הייתה אמורה לעלות לבמה בשדרות ב-23:30 בערב יום העצמאות, אך איחרה בשעה וחצי וקוממה תושבים רבים. "אחד מערבי העצמאות המבישים והבזיונים שהיו לעיר שדרות!", כתב אחד ההורים. מעיריית שדרות מסרו כי "העיכוב נבע מהופעה קודמת שהתעכבה ולאחר מכן מבעיות סאונד"

נועה קירל שרה את "יוניקורן" בערב יום העצמאות/מעריב

שורה של עיכובים ותקלות מנעו מנועה קירל להתחיל את הופעתה אמש בשדרות בזמן. על אף שהייתה מתוכננת לעלות ב-23:30, בפועל עלתה ב-1:00 בלילה - מה שקומם עליה רבים מההורים שנכחו במקום עם ילדיהם בציפיה.

"אלון דוידי תסתכל על התמונה טוב טוב!", כתב אב לראש העיר בקבוצת שדרות בפייסבוק, בצירוף תמונה של בתו הישנה. "זאת הילדה שלי בת ה-7 שכבר גמורה וישנה על הדשא מלחכות לנועה קירל שאותה היא מעריצה. בשעה 0:40 בלילה עדיין לא עלתה! שבוע שלם הילדה כל היום 'נועה קירל, נועה קירל, אני הולכת לראות את נועה קירל, כולה מתרגשת'. העיקר דחפת לנו את להקת מיומנה שעלו שלוש פעמים הערב! אחד מערבי העצמאות המבישים והבזיונים שהיו לעיר שדרות! פשוט גועל נפש של עצמאות".

"נועה קירל, אני מקווה שתעמדי בזמנים באירוויזיון", כתב אדם אחר שהיה נוכח במקום, ואילו אמא אחרת סיכמה הבוקר: "אני מאוכזבת מאתמול ממש. יום העצמאות היה ביזיון... הבת שלי כל כך חיכתה לה, לא הלכה לאף מקום בגללה ובסוף לא ראתה אותה".

מעיריית שדרות מסרו בתגובה: "אנו מתנצלים בפני ההורים והילדים שהמתינו זמן רב לנועה קירל. העיכוב נבע מהופעה קודמת שלה שגרר איחור בהגעתה לעיר ולאחר מכן בעיות בסאונד של ההפקה שלה שלא אפשרו לה לעלות לבמה. לאחר שכבר עלתה לבמה, שמחנו לראות את הילדים נהנים מהופעתה המצוינת. אנו נמשיך להיות קשובים לתושבים. על אף שהמקרה לא באחריות הפקת העירייה, נפיק לקחים ונעשה כל המאמצים שרק תמשיכו ליהנות".

הסיבה לאיחור ההתחלתי אתמול החלה עוד באחת התחנות המוקדמות של הזמרת, וגם היא נבעה מסיבה דומה: בעיות סאונד. העיכוב הזה אף גרם לכך שאביב גפן, שתוכנן להופיע אחרי קירל, נאלץ לוותר על הופעתו. עיריית קרית גת נדרשה לתת הבהרות לתושביה וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "לצערנו בשל תקלות בסאונד הפקה של המופע הקודם לאביב גפן, נתאחרה ההופעה זמן רב. לאביב גפן, שהמתין ארוכות עד שתסתיים ההופעה של נועה קירל, לא נותרה ברירה אלא לעזוב בשל התחייבות להופעות נוספות בתל אביב ולכן לא הופיע. אנו מתנצלים על השיבושים שנגרמו ומבטיחים לברר את העניינים לאשורם".

מטעמה של קירל נמסר: "אנחנו הגענו בזמן, היו להם תקלות סאונד שלא אפשרו לנו לעלות להופיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully