וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן צור, עוזי נבון, "הכתובה": 5 המלצות לסוף אפריל

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 13:17

ערן צור חוזר לאלבום הסולו הראשון שלו "עיוור בלב ים" עם ארקדי דוכין, אורית שחף וירונה כספי כאורחים, עוזי נבון יחזר את הסבנטיז - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

Pilpeld X BILLABONG

בסוף השבוע הקרוב תתקיים תערוכה בשיתוף פעולה בין האמן הישראלי פילפלד (ניר פלד) לבילבונג העולמית. הקולקציה בתערוכה הינה גלובלית בהובלת בילבונג ישראל והיא תימכר בחנויות בכל העולם ובאתר העולמי. עיצוביו של פלפלד מיועדים לקפסולה מיוחדת ומוגבלת של המותג. האמן יציג בתערוכה גלשנים עם הדפסים מיוחדים, חולצות, גופיות, מכנסי גלישה וכובעים ועוד ועוד. ניתן יהיה לרכוש את הפריטים שיוצגו בגלריה

איפה? גלריית שלוש, נווה צדק

מתי? חמישי עד שבת (חמישי מ-19:30 עד חצות, שישי מ-10:00 עד 16:00, שבת מ-11:00 עד 19:00)

עוזי נבון ומכרים

שם הבמה של המוזיקאי המוכשר יונתן לוין, אשר איגד סביבו להקה עם שירים בסגנון נוסטלגי שמזכיר את שנות ה-70. הלהקה פועלת כבר 14 שנה ומאז הם הוציאו שני אלבומים מצליחים והותירו המון אנשים שלא מצליחים להבין אם מדובר באדם אמיתי או בדמות.

מתי? הערב, 27 באפריל

איפה? אמפי שוני

ערן צור

לאור הביקוש, הוסיף המוזיקאי ערן צור מופע חגיגי ואחרון שכולו מחווה לאלבום הסולו הראשון שלו "עיוור בלב ים". באחרונה יצא האלבום במהדורת ויניל מהודרת, לכבודה העלה צור שני מופעים מיוחדים החוגגים את האלבום. אורחים: אורית שחף, ירונה כספי, ארקדי דוכין.

מתי? שבת, 29 באפריל

איפה? אמפי שוני

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

NLE CHOPPA

הראפר NLE CHOPPA, הידוע גם בשם ברייסון לשון פוטס, מגיע להופעה בישראל. עם מיליארד השמעות בפלטפורמות הסטרימניג, מיליוני עוקבים ועבר של שיתופי פעולה עם כמה מהשמות הגדולים בעולם, הוא מגיע להרים את תל אביב.

מתי? 3 במאי החל מהשעה 20:00
איפה? האומן 17 תל אביב

הכתובה

הקומדיה מאת אפרים קישון מספרת על אלימלך ואשתו שפרה, שמגלים אחרי 25 שנים של חיים משותפים שייתכן שמעולם לא התחתנו כדת. כאשר בתם איילה עומדת להתחתן, היא מבקשת מהם את כתובתם, למען הסדרי החתונה, אך הם לא זוכרים היכן הכתובה והאם בכלל התחתנו כדת וכדין. בהשתתפות: שלמה בראבא, יעל טל, רוית יעקב, יובל סגל, עומר עציון, איילת רובינסון.

מתי? 27 ו-29 באפריל

איפה? היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully