וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מעריץ גדול, נועה. אפשר סלפי?": כשהנשיא פגש את נועה קירל

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 14:27

ימים ספורים לפני שהיא יוצאת לייצג את ישראל באירוויזיון בליברפול, נועה קירל הגיעה לבית הנשיא בירושלים כדי לקבל את ברכתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג. קירל סיפרה לו שהיא "מתרגשת בטירוף" והרצוג סיכם: "נועה, אצלנו יש לך כבר דוז פואה"

נועה קירל בפגישה עם נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג, בבית הנשיא בירושלים, רגע לפני שקירל יוצאת לייצג את ישראל באירוויזיון בליברפול/עמוס בן גרשום, לע"מ

ימים ספורים לפני שהיא יוצאת לייצג את ישראל באירוויזיון בליברפול, נועה קירל הגיעה (חמישי) לבית הנשיא בירושלים כדי לקבל את ברכתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג ולשוחח עמו. בפתח המפגש פנה הרצוג לנועה בהתרגשות ואמר לה: "שמעתי את השיר והוא נהדר - את נהדרת. אני מעריץ גדול שלך. נותר לי רק לשאול - אפשר לעשות איתך סלפי?". לאחר מכן קירל ענתה לו שהיא זו שרוצה לעשות איתו ועם רעייתו מיכל סלפי - והשלושה אכן הצטלמו.

הנשיא שאל את קירל כמה היא מתרגשת לקראת האירוויזיון. "אני מתרגשת בטירוף. אני חושבת שהכי אתרגש ברגע שנעלה למטוס. אני עושה המון חזרות כדי להגיע הכי מוכנה לרגע הזה, להופעה ולשיר עצמו".

נועה קירל בפגישה עם נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג, בבית הנשיא בירושלים, רגע לפני שקירל יוצאת לייצג את ישראל באירוויזיון בליברפול. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
קירל, יצחק הרצוג ומיכל הרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

במהלך הפגישה נועה ומשפחתה שיתפו את הנשיא ורעייתו בסיפורה האישי, על תחילת הקריירה בגיל צעיר, על האמביציה והרצון להגיע רחוק, ואיך כל אלו הובילו אותה לנקודת השיא - ייצוג מדינת ישראל באירוויזיון.

נשיא המדינה ביקש מנועה לשתף בתהליך הכתיבה של השיר, ונועה ענתה: "השיר מדבר על להיות מי שאנחנו, ועל לקבל אותנו כמו שאנחנו. לאהוב את עצמנו. על יהדות מול כל העולם. זה שיר שבעצם קורא לגיוון ולקבלה של האחר. היה לי חשוב להעביר מסר בתוך כל הצבעוניות של 'היוניקורן'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נועה קירל ונשיא המדינה. עמוס בן גרשון, לשכת העיתונות הממשלתית
הזוג הרצוג וקירל/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשון

נועה סיפרה על המשלחת המונה 30 איש, ובתגובה השיב הנשיא: "את מייצגת את המדינה, זה דבר עצום. אני שומע שיש השערות שיש לך סיכוי טוב, אנחנו סומכים עלייך, את הפנים היפות של ישראל". נועה הוסיפה: "אני מרגישה שאני מייצגת את ישראל לכל דבר ועניין, זה מרגיש לי מאוד כיף ושלם. יש המון ציפייה, אני מסתכלת על הצד החיובי של זה, אנשים מאמינים בי וסומכים עליי. זה דבר טוב, זה מדהים וכיף מאוד. אני מביאה את החוצפה הישראלית, בקטע טוב כמובן".

בתום המפגש, איחל הנשיא הצלחה רבה לנועה, והצהיר: "נועה, אצלנו יש לך כבר דוז פואה".

נועה קירל בת ה-22, נבחרה ביולי האחרון לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון שייערך בעוד מספר ימים בליברפול, אנגליה. קירל, תייצג את מדינת ישראל עם השיר 'יוניקורן' שכתבה יחד עם דורון מדלי, ינון יהל ומאי ספדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully