וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנחה הפופולרי ג'רי ספרינגר הלך לעולמו בגיל 79

27.4.2023 / 17:26

המגיש הפופולרי הלך לעולמו בשיקגו לאחר מאבק בסרטן הלבלב שאובחן לפני מספר חודשים. השבוע הורע מצבו משמעותית

ג'רי ספרינגר. GettyImages
ג'רי ספרינגר/GettyImages

הוא היה כריזמטי, שערורייתי ומהפכני. מגיש הטלוויזיה הפופולרי ג'רי ספרינגר הלך היום (חמישי) לעולמו בגיל 79. ספרינגר הגיש את "המופע של ג'רי ספרינגר" במשך 27 שנים, שהצטיינה בשערוריות ולא אחת גם באלימות.

ספרינגר אובחן כחולה בסרטן הלבלב לפני מספר חודשים, והשבוע חלה הרעה במצבו. היום נקבע מותו בביתו בשיקגו. הוא נולד ב-1944 בתחנת הרכבת התחתית של לונדון בזמן ההפצצות של גרמניה הנאצית. הוריו היו פליטים יהודים גרמנים שנמלטו ולאחר מכן היגרו לארה"ב.

את הקריירה שלו כעורך דין החל בסינסינטי, אוהיו, וב-1977 אף כיהן כראש העיר לשנה אחת. בהמשך הפך למגיש חדשות פופולרי וב-1991 עלתה למרקע התוכנית "המופע של ג'רי ספרינגר", שתחילה הייתה בעלת אופי פוליטי, אולם מהר מאוד, בעקבות הרייטינג הנמוך, שינתה כיוון והפכה לתוכנית טראש. היא הייתה מוצלחת ביותר, במיוחד בסוף שנות ה-90 ובעשור הראשון של שנות ה-2000, והמשיכה עד 2018.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

התוכנית של ספרינגר ידעה הרבה מכות, חזה חשוף, פרשיות מביכות ואין ספור ביפים טלוויזיוניים, אולם "לשיא" הגיעה ב-2000, כשרלף פאניץ בן ה-42 רצח את גרושתו ננסי קמפבל-פאניץ, זמן קצר לאחר שידור עימות ביניהם בתוכנית. ספרינגר עצמו הואשם ב"יצירת האווירה שהובילה לרצח" והתוכנית נקנסה ב-15 מיליון דולר.

ההופעה הטלוויזיונית האחרונה של ספרינגר נרשמה לפני חצי שנה ב"הזמר במסכה" המשודרת ב-FOX. ברגע שזהותו התגלתה הוא זכה לקריאה המפורסמת "ג'רי, ג'רי, ג'רי".

התוכנית זכתה, כמובן, לתהודה בסרטים ובסדרות שונות והעניקה השראה לסדרות טראש אחרות כמו "בוגדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully